رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت برگزار می‌شود/دهم اردیبهشت آخرین مهلت شرکت در رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت است

فرماندار میبد از برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت خبر داد و گفت: آخرین مهلت شرکت در این رویداد که در هفت محور برگزار می‌شود، دهم اردیبهشت است.
کد خبر: ۹۵۰۷۴۴۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد؛ سید جمال سجادی پور در جلسه فراخوان رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت، خانواده‌های شاخص پر جمعیت، رسانه‌های فعال دراین حوزه، سازمان‌های مردم نهاد، نخبگان، شرکت‌ها و موسسات خصوصی و دستگاه‌های اجرایی و حوزه مدیران را به عنوان هفت محور رویداد یاد شده برشمرد.
وی پورتال دفتر امور زنان و خانواده به آدرس banovan.ostanyazd.ir و کانال حسنه ماندگار در پیام رسان ایتا hasaneh_mandegar را برای دریافت فرم رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت و ارسال مستندات اعلام کرد و گفت: مردم می‌توانند فرم‌ها را از طریق آدرس‌های مجازی اعلام شده دریافت، تکمیل و بارگذاری کنند.
فرماندار میبد در ادامه با اعلام جوایز استانی رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت گفت: به هفت نفر اول هر محور یک سکه بهار آزادی و ۱۵۰ میلیون تومان وام ۲ درصد، هفت نفر دوم نیم سکه بهار آزادی و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۲ درصد و هفت نفر سوم نیز ربع سکه و ۵۰ میلیون تومان وام کم بهره اعطا می‌شود.
وی با تاکید بر اطلاع رسانی این رویداد برای حضور خوب و پرشور اقشار مختلف دراین رویداد اظهار کرد: نیمه دوم اردیبهشت مرحله استانی رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت و ۳۰ اردیبهشت مرحله ملی این رویداد برگزار می‌شود و برگزیدگان معرفی می‌گردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار