گفت‌‌وگو خبرگزاری بسیج با یک کارگر بسیجی نمونه:

مهار تورم و رشد تولید با افزایش تولید کالای باکیفیت ایرانی امکان پذیر است

ایمان خیره خواه از اعضای گروه کار نمونه شرکت شتاب سیستم جهانی، گفت: رشد صنعت توسط کارگران منجر به افزایش تولید کالاهای با کیفیت ایرانی می شود و در اینصورت اقتصاد کشور رشد کرده و تورم مهار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۰۷۳۳۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ایمان خیرخواه با تحصیلات کارشناسی ارشد مهندسی برق و صنایع از اعضای گروه کار نمونه مجموعه شرکت ماموت(شتاب سیستم جهانی) متولد ۱۱ خرداد ۱۳۶۴ و ساکن کرج است.

ایمان خیرخواه به عنوان استاد دانشگاه علمی کاربردی ماموت و در مجموعه مهندسی برق این شرکت مشغول به فعالیت است و از نظر وی یک کارگر در حوزه تولیدات داخلی کشور و صنعت تاثیر گذار می باشد.

خیرخواه می گوید: باعث افتخار است که کارگروه ما در حوزه صنعت کشور به عنوان کارگروه نمونه انتخاب شد. محمد مهدی جلالت حاجی آقا، پوریا افضلی و مهناز مقدم از اعضای دیگر این کارگروه نمونه هستند.

وی ادامه می دهد: ما به‌صورت گروهی و با تلاش و همکاری برای اولین بار در دنیا روی هوشمندسازی تریلر بر روی بستر اینترنت اشیا کار کردیم. قابلیت‌های انواع تریلرها از طریق اپلیکیشنی که در گوشی راننده نصب می‌شود تحت کنترل قرار می‌گیرد و در کنار آن یک پنل مدیریتی هم طراحی کردیم که تمام اتفاقاتی که برای تریلر می‌افتد مانند موقعیت قرارگیری و سرعت غیرمجاز قابل ردیابی باشد و امروز پس از دوسال تلاش بی وقفه اختراع خود را به ثبت رسانده ایم.

خیرخواه اضافه می کند: هوشمندسازی تریلر در حوزه حمل و نقل برای اولین بار انجام شدکار، این کار بسیار تاثیرگذار است و از قاچاق سوخت جلوگیری می شود.

وی یادآوری می کند: کار ما با توجه به اینکه کار تحقیقاتی بود برای به ثمر رسیدن آن تلاش فراوان کردیم و خطرات زیادی به جان خریدیم و ساعتها بدون استراحت برای رسیدن به هدف‌مان تلاش کردیم.

این کارگر نمونه درخواست می کند: از مسئولین می‌خواهم که در تحقیقات حوزه کار، زمان بیشتری بگذارند و امکانات در اختیار کارگران و کسانی که ایده هایی دارند قرار دهند.

به گفته ایمان خیرخواه یک کارگر در حوزه تولیدات داخلی کشور و صنعت قطعا تاثیرگذار است.

وی با اشاره به شعار سال" مهار تورم و رشد تولید"، مطرح می کند: رشد صنعت توسط کارگران منجر به افزایش تولید کالاهای با کیفیت ایرانی می شود و در اینصورت اقتصاد کشور رشد کرده و تورم مهار خواهد شد.

خیرخواه از آرزویش می گوید: آرزو دارم که سازمان های مربوطه برای ما و کارگرانی که ایده های جدیدی در حوزه صنعت دارند امکاناتی فراهم کنند که بتوانیم تمام طرح‌ها و ایده های خود را شکوفا کنیم.

وی در پایان ضمن قدر دانی از همه کسانی که در ساخت اولین تریلر هوشمند کمکشان کردند، تاکید می کند: ان شاءالله کارگروه ما با طرح‌های جدیدتر در خدمت مردم جامعه باشد.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار