امام جمعه شهرستان مهریز:

سپاه حافظ ارزش‌ها و یک نهاد فرهنگی نظامی است

حجت الاسلام محی الدینی: امروز خیلی از زحمات امنیتی، فرهنگی و نظامی کشور بر دوش پاسداران است.
کد خبر: ۹۵۰۷۱۴۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: امروز خیلی از زحمات امنیتی، فرهنگی و نظامی کشور بر دوش پاسداران است.

وی سپاه را حافظ ارزش‌ها و یک نهاد فرهنگی نظامی دانست و افزود: امروز در هر زمان و هر مکان که سپاه احساس وظیفه کند حاضر خواهد بود.

حجت الاسلام محی الدینی اظهار داشت: دشمن امروز از صلابت و اقتدار سپاه واهمه دارد و این نخواهد مگر با رشادت و جانفشانی شهدای این مسیر علی الخصوص شهید سلیمانی که رهبری معظم انقلاب ارادت ویژه‌ای به ایشان دارند و در هر مناسبتی از این شهید یاد می‌کنند.

امام جمعه مهریز تصریح کرد: بسیج منشعب از سپاه است و ریشه در اخلاص و ایمان دارد و چفیه رهبری به عنوان یک نماد مقدس از بسیج است و دشمن از همین واهمه دارد.

ایشان ادامه داد: باید در عمل همه تابع ولایت بود و در این مسیر حرکت کرد که این می‌تواند قوت قلبی برای رهبری و آحاد مردم باشد.

در ابتدای این جلسه همچنین سرهنگ علی فاتحی ابرقویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز، ضمن گرامیداشت این ایام بیان داشت: سپاه یک ابتکار استثنایی توسط حضرت امام رحمت الله علیه بود و سپاه زاییده تفکر ولایت است و به شخص و گروه خاصی وابسته نیست.

وی ادامه داد شهدا شاهدانی هستند که در قیامت ناظر بر اعمال ما خواهند بود که به یاری حق بتوانیم در رکاب ولایت زمینه ساز ظهور باشیم.

فاتحی ابرقویی افزود: امروز در هرجایی ندای مظلومی به گوش رسید سپاه موظف است خود را به آنجا برساند و در همه جای دنیا سپاه هم جایگاه دارد و هم ماموریت.

گفتنی است این جلسه با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر پایان یافت.


 

ارسال نظرات
آخرین اخبار