نوجوانان حافظ جزء سی ام قرآن در کانون شیخ اشراق زنجان تجلیل شدند

زنجان _ ۳۰ نفر از نوجوانان ۷ تا ۱۲ سال عضو کانون فرهنگی و هنری شیخ اشراق مسجد فیضیه زنجان که توانستند در طول ماه مبارک رمضان حافظ جزء سی ام قرآن کریم شوند، تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۵۰۷۱۲۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

تجلیل از نوجوانان حافظ جزء سی ام قرآن در کانون شیخ اشراق زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ ۳۰ نفر از نوجوانان ۷ تا ۱۲ سال عضو کانون فرهنگی و هنری شیخ اشراق مسجد فیضیه زنجان که توانستند در طول ماه مبارک رمضان حافظ جزء سی ام قرآن کریم شوند، تجلیل شدند.


در این مراسم مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به نقش اثرگذار قرآن کریم در تربیت دینی کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: آموزش قرآن کریم از سنین کودکی نقش مهمی در سبک زندگی این کودکان و خانواده‌ها دارد.


محسن اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص آموزش قرآن کریم در مساجد گفت: ایشان بر ضرورت ایجاد پایگاه‌های قرآنی در مساجد تاکید داشتند و همین موضوع موجب شد تا پایگاه‌های قرآنی در جوار مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان نیز تشکیل شود.


وی از ایجاد ۶۰ پایگاه قرآنی در کانون‌های مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: در پایگاه‌های قرآنی دوره‌های آموزش قرآن کریم، مسابقات قرآنی، طرح تلاوت نور و تفسیر همراه درطول سال اجرا خواهد شد.


این مسئول همچنین از اجرای طرح تعویض قرآن‌های مستعمل با نسخه‌های جدید در مساجد و جلسات خانگی قرآن کریم خبر داد و گفت: در این طرح قرآن‌های چاپ جدید جایگزین قرآن‌های مستعمل می‌شود.

ارسال نظرات