هفته تکریم کارگران با گلباران مزار شهدا چهارصد دستگاه آغاز شد

گلزار شهدا چهارصد دستگاه کرج، از سوی سرهنگ محمدجانمحمدلو مسئول بسیج اقشار سپاه البرز و عبدالله دارایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز به مناسبت هفته کارگر گلباران شد.
کد خبر: ۹۵۰۷۱۱۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، صبح امروز عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با حضور جمعی از روسای ادارات و معاونین اداره کل در گلزار شهدای چهارصد دستگاه حضور یافته و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان بویژه شهدای کارگری با اهدای گل و غبار روبی مزار شهداء قبور مطهر شهدا دستور اجرای برنامه های هفته کارگر و تکریم منزلت کار و تولید در سراسر استان را صادر کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در آیین گل افشانی غبارروبی شهدای کارگری گفت: تکریم و تعظیم ارزشهای الهی و پاسداشت مقام شهدا به ویژه شهدای کارگری در استان البرز به عنوان اولین برنامه بزرگداشت هفته کارگر در سراسر استان با حضور خدمتگزاران جامعه کار و تولید تشکل‌های کارگری کانون بازنشستگان شوراهای اسلامی کار نمایندگان کارگری و کارفرمایی برگزار می شود.

عبدالله دارایی در این آیین افزود : امسال برنامه های متنوعی جهت بزرگداشت هفته کار و کارگر در استان  از سوی این اداره کل و در معیت تشکلات کارگری و مسئولین بخش کارگری در استان جهت تکریم مقام کارگربرگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، در این مراسم مسئولین بسیج کارگری، مسئول بسیج اقشار سپاه استان، مسئولین تشکلات کارگری و کارفرمایی استان، خانواده های معظم شهدای کارگری و معاونین وروسا و کارکنان اداره کل تعاون کار ورفاه البرز نیز حضور داشته و ضمن قرائت فاتحه و گلباران مزار شهدا یاد وخاطره شهدا بویژه شهدای کارگر را گرامی داشتند.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار