خبرهای داغ:

صدور بیش از ۲ هزار پروانه بهره برداری از سوی سازمان صمت خوزستان

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان تعداد پروانه‌های صادر شده بهره برداری از سوی این سازمان را ۲ هزار و ۱۱۹ مورد اعلام کرد.
کد خبر: ۹۵۰۷۰۳۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حمیدرضا فلاح اشتغالزایی را از اولویت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان عنوان کرد و گفت: پارسال ۲ هزار و ۱۱۹ پروانه بهره برداری دارای اعتبار در استان صادر شده است.صدور بیش از ۲ هزار پروانه بهره برداری از سوی سازمان صمت خوزستان

 

وی با بیان اینکه صدور پروانه‌های بهره برداری زمینه اشتغال در استان را ایجاد کرده اند، افزود: در بخش صنایع کوچک یکهزار و ۸۹۷ پروانه با سرمایه گذاری ۴۴ هزار و ۲۱۶ میلیارد ریال صادر شده و برای ۲۳ هزار و ۸۹۴ نفر اشتغالزایی شده است.

 

آقای فلاح به صدور ۱۳۸ پروانه با سرمایه ۴۵ هزار و ۳۸ میلیارد ریال و اشتغال ۱۰ هزار و ۹۴۴ نفر در بخش صنایع متوسط اشاره کرد و ادامه داد: در بخش صنایع بزرگ نیز ۸۴ پروانه با ۸۸۱ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال و با اشتغال ۵۶ هزار و ۶۹۵ نفر صادر شده است.

 

این مقام مسئول می‌گوید: خوزستان به عنوان یک استان صنعتی ظرفیت زیادی در ایجاد اشتغال دارد و تلاش داریم تا با فراهم سازی شرایط سرمایه گذاری زمینه برای ایجاد اشتغال در خوزستان آسان‌تر شود.

 

به گفته مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان؛ در سال ۹۹، ۲۱۱ پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۶۰۲ هزار و ۷۸۹ میلیارد ریال صادر شد که این میزان پروانه باعث ایجاد ۴ هزار و ۵۳۱ اشتغال در استان شده است.

 

آقای فلاح با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ نیز ۱۹۵ پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۱۸۲ هزا و ۹۷۳ میلیارد ریال از سوی این اداره کل صادر شد که باعث اشتغالزایی ۵ هزار و ۹۰ نفر شده است، اضافه کرد: پارسال نیز ۱۶۹ پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۷۵ هزار و ۷۱۴ میلیارد ریال صادر شد که اشتغالزایی برای ۵ هزار و ۶۸۳ را به دنبال داشت.

 

وی صدور پروانه توسعه اشتغال و تولید در خوزستان را اهداف سازمان صمت خوزستان برشمرد و گفت: تلاش شده تا بستر برای سرمایه گذاری در استان فراهم شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار