مراسم تجلیل از قاریان و خادمین قرآن کریم در تکاب برگزار شد

مراسم تجلیل از قاریان و خادمین قرآن کریم در تکاب برگزار شد
کد خبر: ۹۵۰۶۹۳۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، آیین تجلیل از قاریان و خادمین قرآن کریم در مسجد جامع تکاب توسط حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه و علیرضا سرتیپی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تکاب و حجت الاسلام محمد ناجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه تکاب در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج تکاب برگزار شد.
در این مراسم از قاریان و شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی ایام ماه مبارک رمضان و محافل جز خوانی قرآن کریم با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.
حجت السلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان در این مراسم با اشاره به آیه 29 سوره فتح، گفت: در این آیه مثل مسلمانان در انجیل مانند زراعت آورده شده و به این اشاره دارد که همچنان که هسته ای کوچک به درختی تناور و شگفت انگیز تبدیل می شود مسلمانان هم با وجود فشاری که در ابتدا و صدر اسلام وجود داشت ولی گسترش پیدا کرد و امروز به این نقطه رسیده و عالمان و اندیشمندان بسیاری را در علوم مختلف در سالیان متمادی به خود دیده و همه ی این ها به برکت قرآن و ائمه معصومین بوده است.

وی گفت: امروز هم باید مثل گذشته از کتاب نور و حکمتی که خداوند لطف نمودند به ما عطا کردند جدا نشویم تا بتوانیم با تکیه بر این کتاب آسمانی بر مشکلات فائق بیایم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار