سپاه در وسط میدان برای حفظ و کیان نظام همواره در حال مجاهدت است

زنجان - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه مولود انقلاب اسلامی است و از بدو تاسیس در کنار سایر نیروهای مسلح برای برقراری امنیت پایدار در کشور نقش ارزشمندی ایفا کرده است.
کد خبر: ۹۵۰۶۸۰۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

سپاه در وسط میدان برای حفظ و کیان نظام همواره در حال مجاهدت است

سردار جهانبخش کرمی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمنان جایگاه رفیع انقلاب اسلامی را به خوبی می‌شناختند و امام راحل(ره) هم به خوبی این را می‌دانست که دشمنان ما را به حال خود رها نخواهند کرد، بنابراین علاوه بر نیروهای مسلح که برای حفظ نظام ضروری بود فرمان تاریخی تاسیس سپاه را صادر کردند.


وی افزود: امام راحل(ره) این نهاد مقدس را با فرمان تشکیل بسیج مستضعفین که بسیج عمومی مردم بود تکمیل کردند که در واقع سپاه به دریای بیکران مردم وصل شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه مولود انقلاب اسلامی است و از بدو تاسیس با بحرانهایی که دشمنان در نقاط مختلف کشور ایجاد کرده‌اند دوشا دوش سایر نیروهای مسلح برای برقراری امنیت پایدار نقش ارزشمند ایفا کرده است.

وی در ادامه گفت: این نهاد مقدس در دوران جنگ تحمیلی آن‌چنان عالی درخشید و صحنه های زیبا خلق کرد که امام راحل(ره) فرمودند، اگر سپاه نبود کشور نبود و من سپاه را دوست دارم و از دور بازوان قدرتمند سپاه را می بوسم و بر این بوسه افتخار می‌کنم.

سردار کرمی تصریح کرد: عملیات‌های غرور آفرین سپاه در فتح‌المبین، بیت‌المقدس و..... تابلو‌های زیبای مجاهدت را در دنیا تا به امروز به نمایش گذاشته است.

وی افزود: سپاه علاوه بر مسائل امنیتی و دفاعی تحت فرامین امامین انقلاب اسلامی در همه صحنه ها از جمله محرومیت‌زدایی، برنامه‌های فرهنگی اقتصادی در صحنه سازندگی عمران و آبادی کشور نیز ورود کرده و همچنین برای خنثی کردن جنگ نرم دشمنان علیه نظام کارهای بسیار موثری انجام داده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه همواره در وسط میدان مجاهدت می‌کند گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در مورد عملکرد سپاه که فرمودند بنده از درصد، درصد از عملکرد سپاه راضی هستم اما قانع نیستم زیرا با توجه به ظرفیتی که این نهاد دارد می‌تواند صد برابر اقدامات خود را توسعه دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار