مردمی بودن یکی از مولفه های برجسته سپاه پاسداران است

زنجان _ جانشین تیپ ۳۶ انصارالمهدی( عج)استان زنجان گفت: مردمی بودن یکی از مولفه های اصلی است.
کد خبر: ۹۵۰۶۷۴۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲

مردمی بودن یکی از مولفه های برجسته سپاه پاسداران است

سرهنگ محمد انگوتی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک عید سعید فطر و سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردمی بودن یکی از مولفه‌های اصلی سپاه پاسداران است، اظهار داشت:پاسداری یک شغل نیست، بلکه یک رسالت است.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) اگر سپاه نبود کشور هم نبود، من از سپاه راضی هستم و نظرم هم بر نمی‌گردد، گفت: امروز رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» فرمودند من هم از سپاه راضی هستم، اما قانع نیستم این نشان از رضایتمندی معظم له است.

انگوتی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همان طور که از نامش پیداست، پاسدار انقلاب اسلامی و ارزش‌های حاصل از آن است تاکید کرد: سپاه پاسداران نهادی جوشیده از دل مبارزات مردمی و سپر حوادث کشور و بزرگترین سنگر دفاع از ارزش‌های الهی نظام ماست.

جانشین تیپ لازمه وجود فضائل سپاه پاسداران را در گرو داشتن دین، تقوا و ایمان نیرو‌های پاسدار دانست، گفت:طبق فرمایشات معظم رهبری «مد ظله العالی» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش اثرگذاری در عرصه‌های مختلف داشته است.

وی خاطرنشان کرد: امروز سپاه پاسداران نه تنها در حوزه نظامی بلکه در میدان‌های علمی و سازندگی نیز خوش درخشیده اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سپاه در سخت‌ترین روز‌های انقلاب اسلامی حضور داشته است و رشد آن هم در سخت‌ترین روز‌ها بوده است، یادآور شد: تولد، رشد و دوران جوانی سپاه در سخت‌ترین روز‌های انقلاب اسلامی بوده و امتحان خود را در عرصه‌های مختلف پس داده و کارنامه درخشانی داشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار