معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی :

دوقطبی‌سازی در جامعه و دانشگاه آسیب‌زننده است/باور و اعتقاد و دغدغه دانشجو یک فرصت برای پیشرفت کشور

بهنام نظری گفت:با افزایش آگاهی جوانان از جریان‌شناسی می‌توان بصیرت جامعه را افزایش داد و به مسائل سیاسی نگاه عمیقی داشت.
کد خبر: ۹۵۰۶۴۶۶
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بهنام نظری معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در جلسه طرح اعتلا در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به دنبال رسیدن به یک تحلیل سیاسی اجتماعی درست از وضعیت جامعه تا رسیدن به یک راهبرد  جامع است و این امر را با یک شناخت صحیح و با یک تحلیل واقع‌گرایانه و به دور از حب و بغض امکان‌پذیر دانست.

نظری دانشگاه و دانشجو را از عناصر اصلی تحلیل‌گری نام برد و عنوان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی همواره ما مورد هجوم دشمنان بوده‌ایم و با وجود اقدامات و فتنه‌های فراوان دشمن و شهید کردن دانشمندان هسته‌ای و شرایط تحریم همچنان در مسیر پیشرفت و تعالی حرکت کرده‌ایم و اکنون نیز در شرایط جنگ شناختی دشمن، لزوم تحلیل درست و به موقع وجود دارد.

ایشان با اشاره به اینکه در جنگ شناختی کانون خانواده و جوانان مورد هجمه قرار گرفته‌اند، افزود: با توجه به اینکه مهمترین رکن جامعه خانواده است و مهمترین سرمایه کشور جوانان هستند، با افزایش آگاهی جوانان از جریان‌شناسی می‌توان بصیرت جامعه را افزایش داد و به مسائل سیاسی نگاه عمیقی داشت.

نظری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب بیان کرد: دوقطبی‌سازی در جامعه و دانشگاه آسیب‌زننده است و باور و اعتقاد و دغدغه دانشجو یک فرصت برای پیشرفت کشور است و از این فرصت باید استفاده کرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با توجه به حوزه اقتصادی و رشد تولید و مهار تورم به پیشرفت‌ اقتصادی برسیم و با تقویت نسل جدید و امیدآفرینی در جامعه در راه عدالت و برابری و عدالت گام برداریم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار