سردار طهماسبی مطرح کرد؛

توزیع بیش از ۶٠ هزار بسته معیشتی در بین خانواده های کم برخوردار

زنجان – جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت:درسه ماهه اخیر در راستای خدمات مومنانه بیش ۶۰ هزار بسته معیشتی در بین خانواده های کم برخوردار و نیازمند توزیع شده است.
کد خبر: ۹۵۰۶۳۶۶
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸

توزیع بیش از ۶٠ هزار بسته معیشتی در بین خانواده های کم برخوردار

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان با حضور استاندار، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین استانی در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری زنجان برگزار شد.

در این جلسه سردار طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اقدامات سازمان بسیج سازندگی، اظهار داشت:درسه ماهه اخیر در راستای خدمات مومنانه بیش ۶۰ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های کم برخوردار و نیازمند توزیع شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: به همت بسیج سازندگی و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی نذر قربانی، اطعام و نذری، بسته‌های بهداشتی، البسه و کفش، مرمت و بازسازی واحد‌های مسکونی محرومان، توزیع نوشت افزار تبلت، آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، برگزاری ایستگاه‌های مشاوره حقوقی و اهدای خون از جمله اقدامات صورت گرفته است.

سردار طهماسبی با بیان کمک به ایجاد اشتغال و ارتقاء معیشت به بیش از ۲۰۰ نیازمند نفر بوده است افزود: در این راستا ۲۰۲ سری جهیزیه نیز به افراد نیازمند اهدا شده است.

این مسئول از ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان در بستر فضای مجازی توسط بسیجیان فرهنگی خبر داد و گفت:با همکاری کمیته امداد استان در طرح اکرام و ایتام محسنین و جذب حامیان ۱۱۲نفر صورت گرفت.

وی به اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در جهت تسهیل گری به بیش از ۶۰۰ نفر از صندوق قرض الحسنه تسهیلات ارائه شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ۳ هزار نیروگاه خورشیدی برای خانواده‌های کم درآمد توسط بسیج سازندگی انجام شده، عنوان کرد:طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این زمینه ۱۲ مورد عقد قرارداد صورت گرفته است.

وی در ادامه گفت: تجهیز کارگاه خیاطی، ارائه خدمات دامپزشکی، برگزاری کارگاه آموزشی امداد و نجات، نهضت سواد آموزی، رزمایش جهادگران فاطمی، اردو‌های جهادی نوروزی، همایش تجلیل از جهادگران و همایش شبانان و گله داران از جمله اقدامات دیگر است.

سردار طهماسبی بیان کرد: در راستای طرح آبرسانی در جهت محرومیت زدایی با همکاری آبفا به ۵۷ روستا با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد صورت گرفته است که ۳۵ پروژه افتتاح شده است و عملیات اجرایی ۱۶۰ واحد آغاز شده و ۱۵۶ واحد امسال در دست اقدام بوده و تحویل داده خواهد شد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار