خبرهای داغ:

مراسم یادبود سردار شهید سیدمحمد حجازی در شاهین‌دژ برگزار شد

مراسم یادبود سردار شهید سیدمحمد حجازی در مزار شهدای گمنام شاهین‌دژ با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۶۱۵۹
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام غلام‌حیدر جهانبان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شاهین‌دژ، امروز 30 فروردین در مراسم یادبود سردار شهید سیدمحمد حجازی، که در مزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد، گفت: شهدا در هدایت جامعه اسلامی نقش بی‌بدیلی ایفا می‌کنند، به‌طوری‌که در امتداد اقدامات انبیا، اولیاالله و علما گام برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه، شهدا در بین مردم و خداوند متعال از شان و منزلت بسیار والایی برخوردار هستند، گفت: شهید برای رسیدن به مقام قرب الهی و در راه حفظ امنیت ملت جان خود را بذل کرده است، پس تا ابد نام او بر تارک تاریخ خواهد درخشید.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در مقابل ملت و میهن احساس تکلیف کردند، سپس به میادین نبرد شتافتند، اکنون نیز باید متوجه باشیم، ما در مواجهه با شهدا وظیفه سنگینی بر دوش داریم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شاهین‌دژ گفت: شهدا با خداوند معامله کردند، اما بنا بر حکم عقل، جامعه به لحاظ حقی که شهید بر گردن آنها دارد، مدیون شهید است، پس باید با تمام وجود تلاش کند، دین خود را در قبال شهید ایفاء کند.

وی با بیان اینکه، اهتمام برای الگوسازی از شخصیت شهید، نهادینه‌سازی سیره زندگی، تبیین ابعاد حماسه ایثارگرانه شهید، بخشی از وظایف جامعه است، که نباید به فراموشی سپرده شود، ادامه داد: شهدا نیازمند اقدامات ما نیستند و این قبیل تلاش‌های ما یا غفلت ما بر اجر و پاداش‌ آنها نزد خداوند تاثیر نمی‌گذارد، پس ما هستیم،به شهدا نیاز داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار