رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

سپاه پاسداران در همه عرصه ها پیش رو است

زنجان _ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه ها پیش رو است و خدمات ارزنده و بی نظیر آن بر کسی پوشیده نیست.
کد خبر: ۹۵۰۵۹۸۷
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

سپاه پاسداران در همه عرصه ها پیش رو است

حجت الاسلام علی ناصر در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  به منظورحراست از انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن، به ‌دستور امام خمینی(ره) در 2 اردیبهشت 1358 تاسیس شد.    

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ابتدا پیروزی با توطئه ها و شرارت های داخلی گروهک ها روبرو بود از این رو مقابله جدی با آن ضرورت داشت در همین راستا این امر مهم برعهده سپاه پاسداران گذاشته شد،گفت: سپاه پاسداران با توجه به ضرورت، در زمینه های انتظامی و امنیتی ورود کرد و نقش بسیار مهم و همه جانبه ای ایفا نمود.

حجت الاسلام ناصر با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) اگر سپاه نبود کشور هم نبود،تصریح کرد: وظیفه اصلی ارتش حفاظت از مرزهای کشور و تامین امنیت مرز ها می باشد و یک نیروی مسلح تدافعی است و مأموریت اصلی سپاه پاسداران حفاظت از انقلاب اسلامی است که حالت دفاعی و پدافندی است.

این مسئول با بیان اینکه از زمان تشکیل سپاه پاسداران تا کنون این مجموعه در تمامی عرصه ها نقش آفرینی کرده است،عنوان کرد:در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با کمترین امکانات و روحیه انقلابی و جهادی توانست در مقابل دشمن ایستادگی و پیروز میدان باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در نگاه غربی ها یک مجموعه عظیم و قدرتمند است،افزود:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محبوب مردم است که همواره برای تداوم،حفظ و دفاع از كيان حكومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کند.

حجت الاسلام ناصر در ادامه گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با جان و دل در تمامی شرایط سخت پیشرو است و همین امر موجب عصبانیت دشمن شده است.

وی با بیان اینکه خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی عرصه های عمرانی،محرومیت زدایی،اشتغالزایی،بهداشتی،فرهنگی و اقتصادی بی بدیل است،اذعان داشت: در دوران کرونا خدمات این مجموعه انقلابی در مقابله با این ویروس بسیار موثر و ارزنده بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه  مجموعه سپاه پاسداران همراه و همگام با دولت و مردم حرکت کرده است  و این هم افزایی و انسجام آنان بی نظیر است،خاطر نشان کرد: این مجموعه با دشمن شناسی و بصیرت توانسته است حافظ مال و جان و ناموس ملت شریف ایران اسلامی باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار