مهم‌ترین ویژگی شهید حجازی، مظلومیت اوست

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران گفت: مهم‌ترین ویژگی شهید حجازی، مظلومیت اوست
کد خبر: ۹۵۰۵۷۸۲
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

سردار سرتیپ احمد ذوالقدر روز سه شنبه در حاشیه آئین بزرگداشت سردار حجازی در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران، اظهار داشت: سردار حجازی جز نخستین گروههایی بود که خود را به خوزستان رساند، همچنین تا پایان دوره عمر با برکتشان به عنوان فرمانده سپاه لبنان در شرایط سخت دفاعی در آن کشور حضور داشت.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران افزود: آخرین مسئولیتی که ایشان داشتند به عنوان جانشین نیروی قدس سپاه بود که امید و آینده سپاه در حوزه داخلی و مقاومت به شمار می‌رفت.
وی در خصوص ویژگی‌های شهید حجازی بیان کرد: مهم‌ترین ویژگی شهید حجازی، مظلومیت اوست؛ تلاش ایشان در دوره ده ساله خدمت در نیروی مقاومت بسیج عمق بخشی عمیقی را برای سازماندهی اعضای ارتش بیست میلونی بلکه ارتش ده ها میلیونی ایران و جهان اسلام به همراه داشت.
سردار ذوالقدر عنوان کرد: حوزه کاری ایشان به شکلی بود که هیچ برنامه‌ای در کشور نبود که سازمان بسیج و نیروی مقامت بسیج در آن شکل نگیرد و از حوزه‌های دفاعی و نظامی و امنیتی و خدماتی و رفاهی و ورزشی و قرآنی و تربیتی و حوزه های مختلف تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی و حوزه های سیاسی حضور داشت.
وی خاطرنشان کرد: این مرد سیاست مدار دقیقی که هم صادق و هم با وفا و ولایی و شاهد بود و این شهادت اش نیز اثربخش در انسجام داخلی و در جبهه مفاومت و هم انسجام بخش بین همه آحاد بسیجیان بوده وهست.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران بیان کرد:امید است خدا ایشان را با سید الشهدا محشور سازد و راه او توسط آحاد بسیجیان و جبهه مقاومت ادامه یابد.

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار