همایش هنرمندان بسیجی شهرستان فلاورجان برگزار شد.

به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان فلاورجان استان اصفهان همایش هنرمندان بسیجی شهرستان فلاورجان همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۵۷۰۱
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان فلاورجان استان اصفهان همایش هنرمندان بسیجی شهرستان فلاورجان همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی روز شنبه ۲۶ فروردین ساعت ۵ بعد از ظهر در سالن آمفی تئاتر شهدای هنرمندفلاورجان با تلاوت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی برگزار شد.
فرماندار شهرستان فلاورجان در این جلسه ضمن تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی نقش آفرینی هنر متعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی در عصر کنونی را ضروری دانست.

از جمله برنامه های این همایش نمایش و تعزیه خوانی ، شعر خوانی ، پخش فیلم کوتاه انتظار به کارگردانی مصطفی شیرزادی، پخش چند کلیپ و انیمیشن ساخته جعفر وفادار و اجراهای دیگر و خوشنویسی بود.

در حاشیه این همایش تصاویری از دو شهید هنرمند شهید محسن صفری و شهید مدافع امنیت و شهید بهمن بابائی توسط هنرمندان قاسمی و محمدی منش به تصویر کشیده شد و به خانواده شهیدان اهدا گردید .

در این مراسم با شکوه احکام شورای کانون و یازده سرگروه هنری و مدیر هیات حضرت زینب سلام الله علیها اهدا شد این همایش با نماز جماعت و افطار به پایان رسید.

ارسال نظرات