خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری:

خداوند رمضان را میدان رهایی از این دنیا قرار داده است

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: خداوند رمضان را میدان رهایی از این دنیا قرار داده است پس ما باید کارهای خیر انجام دهیم تا در آخرت دستمان پر باشد.
کد خبر: ۹۵۰۵۶۲۱
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در ضیافت افطاری ماه مبارک رمضان در جمع خانواده‌های متوفیان وابستگان سپاه استان همدان اظهار کرد: از نگاه امام حسن (ع)، ماه رمضان میدان مسابقه است هرکس در این ماه بیشتر خودسازی کند بیشترین بهره را خواهد بود.

 وی افزود: همانطور که در میدان مسابقه برخی از شرکت کنندگان در دقایق آخر از شگردهایی برای کسب نتیجه بهتر استفاده می‌کنند ما هم باید در این روزهای آخر ماه مبارک رمضان حداکثر تلاش خود را در عبادت خداوند متعال انجام دهیم.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: در حالات پیامبر مکرم اسلام(ص) نقل شده است که ایشان روزهای پایانی ماه مبارک رمضان بستر استراحت را جمع می‌کردند و به راز و نیاز می‌پرداختند.

وی با بیان اینکه انسان باید در طول زندگی خود به دنبال کارهای خیر باشد تا برای روز قیامت خود توشه‌ای جمع‌آوری کند، گفت: بسیاری از متوفیان در روز قیامت از خداوند می‌خواهند که ای کاش زنده بودند و یک لا اله الا الله می‌گفتند تا ثوابش در آنجا از آنها دستگیری کند.

نجاری عنوان کرد: خداوند رمضان را میدان رهایی از این دنیا قرار داده است پس ما باید کارهای خیر انجام دهیم تا در آخرت دستمان پر باشد.

وی گفت: در روایات ذکر شده است که درگذشتگان در عالم برزخ منتظر انجام کار خیری از طرف خانواده خود هستند تا ثوابش برای آنها فرستاده شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: شما خانواده‌های متوفیان سپاه چشم و چراغ ما هستید و هر کار خیری که انجام دهید بخشی از ثواب آن برای درگذشتگان تان فرستاده می‌شود.

وی با اشاره به انتظارات رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان از شما خانواده‌های پاسدار انتظار دارند که هم پاسدار انقلاب اسلامی باشید و هم راه متوفیان خود را ادامه دهید.

نجاری گفت: وظیفه همسران مرحوم پاسدار در این دوران بسیار سخت‌تر و سنگی‌ تر شده است که این وظیفه همان تربیت صحیح فرزندان پاسدار است، شما همسران محترم متوفیان پاسدار باید فرزندانتان را طوری تربیت کنید که بتوانند همان راهی را که پدرانشان رفته‌اند، بروند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب در تلاش هستند تا خانواده‌ها و فرزندان روحانیون را منحرف کنند و برای این کار برنامه ریزی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار