خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان:

اجرای ۱۸ طرح مقابله با آسیب های اجتماعی دانش آموزی در خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه این مجموعه یکی از دستگاه های پیشرو در حوزه مبارزه با آسیب های اجتماعی است گفت: ۱۸ طرح در این حوزه در دست اجرا است و خدمات متنوعی به دانش آموزان در این بخش ارائه می شود.
کد خبر: ۹۵۰۵۶۱۱
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ مسعود حمیدی نژاد امروز در حاشیه افتتاح خانه یاریگران زندگی با رویکرد پیشگیری از آسیب های اجتماعی استان خوزستان بیان‌کرد: از جمله طرح های شاخص در بحث مبارزه با آسیب های اجتماعی دانش آموزی طرح توانمند سازی دانش آموزان، نظام مراقبت، نماز و طرح مبارزه با مواد مخدر است که معاونت آسیب های اجتماعی این اداره کل این طرح ها را در طول سال به دانش آموزان و در مواردی به خانواده های آن ها ارائه می دهد.

 

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف طرح های مقابله با آسیب های اجتماعی تمام جمعیت دانش آموزی است افزود: با انجام طرح های مختلف فرهنگی و آموزشی تلاش داریم تا رفتارهای نابه هنجار و آسیب های اجتماعی را در جامعه دانش آموزی کاهش دهیم.

 

بیشتر بخوانید

طرح پایگاه‌های تابستانه اوقات فراغت دانش آموزان خوزستانی اجرایی می‌شود

محتوای درسی دانش آموزان باید بازبینی شود

استاندار خوزستان: سرمایه‌گذاری اعتقادی بین کودکان و نوجوانان نباید مورد بی‌توجهی قرار گیرد

حمیدی نژاد گفت: در راستای توسعه برنامه های مبارزه با آسیب های اجتماعی دانش آموزی مقرر شده است که در پنج شهرستان خوزستان، خانه "یاریگران زندگی" با رویکرد پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان راه اندازی شود.

 

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: خانه یاریگران زندگی بستر مناسبی برای اجرای برنامه ها و طرح های مبارزه با آسیب های اجتماعی از جمله طرح یاریگران زندگی و طرح توانمندسازی اجتماعی دانش آموزان در استان خوزستان را فراهم می کند که باید در راستای توسعه کمی و کیفی این فضاها در استان تلاش شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط آموزش و پرورش ضروری است ادامه داد: اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی یکی از مهمترین راهبردها تحولی برای افزایش تاب‌آوری دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی است.

 

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک‌میلیون و یکصد هزار نفر است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار