فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین؛

رسانه امروز، سلاح و جنگ افزار تاثیرگذار است/ برد واژه ها بیشتر از برد موشک هاست

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ضیافت افطاری خبرنگاران که در آمفی تئاتر هتل لاله برگزار شد گفت: با هر سلیقه ای قلم بزنید اما در روز بحران کنار انقلاب باشید. باید امید دهی کنیم و روز حادثه در میدان باشیم. رسانه امروز، سلاح و جنگ افزار تاثیرگذار است و برد واژه هایی که ساخته می شود از برد موشک ها بیشتر است.
کد خبر: ۹۵۰۵۴۹۴
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم ضیافت افطار با رسانه های استان قزوین ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب در برهه های مختلف تاریخ ایران اسلامی بیان کرد: همه طمع کاران دنیا با مدرن ترین دستگاه های رسانه به ما تاختند و آرزوها و نقاط پیشرفت و ارزش های ما را هدف گذاری کردند.

وی تصریح کرد: امروز را با گذشته مقایسه کنید. با روزهای حساس که پیام ها و خبرها و دستگاه دروغ ساز دشمن به میدان آمد و برخی از مسئولان وقتی وارد میدان مجازی می شدند نگران بودند نکند این اخبار صحت داشته باشد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد:دشمن، جنگ جهانی ترکیبی را طراحی کرد و این بار استکبار جهانی در یک طرف بود و ایران به تنهایی با ماهیت دینی اش سمت دیگر ایستاده بود. دشمن را به مرزها پس زدیم و خرمشهر را آزاد کردیم اگر تعقیب متجاوز را دستور کار قرار ندهیم طمع می کند و بر می گردد. امروز رهبر معظم انقلاب این انتظار را دارد که فرماندهان برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، قرارگاه تشکیل دهند.

سردار آتانی عنوان کرد: دشمن با آرزوها و خیالش می آید تا فریب دهد و شما را از میدان بیرون کند. با هر سلیقه ای قلم بزنید اما در روز بحران کنار انقلاب باشید. باید امید دهی کنیم و روز حادثه در میدان باشیم. همان حادثه که دشمنان در کنار یکدیگر در مقابله با ایران، آتش بپا کرده بودند.

وی افزود: ما روز حادثه در کنار مردم و در میدان بودیم. برد واژه هایی که می سازید از برد موشک ها بیشتر است. برای تک تک واژه ها که بر سر ما ریختند فکر کردند و با شعار زن، زندگی، آزادی، زمینه ساز تولید محتوا برای ادامه جریان نکبت بارشان شدند و در نهایت به مرد، میهن، آبادی رسیدند. امروز ما فقر تولید واژه گان داریم.

وی اضافه کرد: خبط و ربط سیاسی هر کس به خودش مربوط است اما همه در گستره جغرافیای انقلاب زیست می کنیم. رهبر معظم انقلاب معتقد است که هر بیانی ارائه می شود باید بر مبنای دینی گفته شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: سید حسن نصرالله در جنگ ۳۳ روزه به اسراییلی ها گفت؛ بروید پناهگاه، یعنی مارون الراس را بر سرتان خراب می کنیم و تیپ گولانی را منهدم می کنیم، سردار سلامی گفت؛ شنا کردن یاد بگیرید یعنی به سراغ شما می آییم.

وی عنوان کرد: کسی که امروز ۱۷ میلیون فالور دارد نتوانسته در ۱۱ ماه ۵۰۰ هزار رای جمع کند. چرا اجازه می دهید دشمنان خواسته خود را به ما بقبولانند. ادبیات خلق شده رسانه ها حذف شدنی نیست. برد خبرها و محتوای شما رسانه ها بیشتر از موشک هاست. امروز خود را مسلح کنید به سواد رسانه تا با روش های نوین به جنگ دشمن برویم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار