مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان:

ثبت نام شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» آغاز شد

زنجان _ مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان از آغاز شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» خبر داد و گفت:این مسابقه در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و جوانان و در ١٠ رشته قرآنی در بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد اجرا می شود.
کد خبر: ۹۵۰۵۴۱۰
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱

ثبت نام شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» آغاز شد

محسن اسلامی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با اعلام این خبر اظهار داشت:ثبت نام شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» آغاز شده است و این دوره از مسابقات در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و جوانان و در ١٠ رشته قرآنی در بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اجرا می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد:این دوره از مسابقات در رده سنی کودکان (زیر ۷ سال)، نوجوانان (۷ تا ۱۶ سال) و جوانان (۱۷ تا ۳۰ سال) برگزار و مسابقه در بخش‌های ویژه کانون‌های مساجد (جلسات قرآن کریم، تلاوت نور و تولیدات هنری) و بخش بین الملل اجرا خواهد شد.

اسلامی با اشاره به رشته‌های این دوره از مسابقات، عنوان کرد:رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، مفاهیم، اذان، حفظ کل قرآن، حفظ جزء سی ام، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه مسابقات ویژه رده سنی کودکان، مکبری (پسران)، قرائت نماز (دختران و پسران) و استعدادیابی (پسران) است، افزود:مسابقات ویژه رده سنی نوجوانان، قرائت تقلیدی (پسران)، قرائت ترتیل (دختران و پسران)، مفاهیم (دختران و پسران)، اذان (پسران)، حفظ جزء سی ام قرآن (دختران و پسران)، مکبری (پسران)، قرائت نماز (دختران و پسران) و استعدادیابی (پسران) می‌باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان اذعان کرد:مسابقات ویژه رده سنی جوانان در رشته‌های قرائت تحقیق (دختران و پسران)، قرائت ترتیل (دختران و پسران)، اذان (پسران)، حفظ کل قرآن (دختران و پسران) برگزار می‌گردد.

اسلامی در پایان خاطرنشان کرد:بارگذاری آثار از طریق سامانه بچه‌های مساجد از هفته چهارم فروردین ماه آغاز شده و تا هفته چهارم اردیبهشت ماه امسال ادامه خواهد داشت وشرکت در مسابقات غیر حضوری از هفته اول خرداد و داوری آثار از هفته دوم خرداد آغاز می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار