به همت سپاه ناحیه فراشبند برگزار شد:

چهلمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه، در شهرستان فراشبند باشعار "تکریم و خدمت بی منت "

چهلمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان فراشبند باشعار "تکریم و خدمت بی منت " برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۴۸۱۵
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، رزمایش کمک های مومنانه با حضور معاون سیاسی فرماندار ، امام‌جمعه و تعدادی از مسوولین‌، و همچنین نیروهای سپاه ناحیه فراشبند در محل سالن ورزشی ۹ دی ناحیه برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار جبار فروزان فرمانده سپاه ناحیه گفت: اقدام اساسی سپاه در نهضت کمک های مومنانه، در راستای منویات مقام معظم رهبری ، در جهت خدمت خالصانه به اقشار آسیب پذیر ا زطریق کمک های مومنانه است.

وی به روحیه ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران و خیرین اشاره کرد و خاطرنشان نمود در راستای کمک های مومنانه و جشن های گلریزان و تهیه جهیزیه اقدامات خوبی صورت گرفته است .

فروزان تصریح کرد :ترویج و نهادینه سازی کمک های مومنانه باید در دستور کار قرار بگیرد و این اقدام روز به روز گسترش یابد .

فرمانده سپاه فراشبند ادامه داد: اقدامات خوب و قابل دفاع مجموعه سپاه و بسیج با محوریت تکریم و خدمت بی منت، در راستای کمک های مومنانه باعث خشنودی و اعتماد مردم از نظام و انقلاب است.

سرهنگ دوم پاسدار فروزان، اداده داد : این مرحله ۱۲۰۰ بسته ، هر بسته به ارزش ۱۲۰۰۰۰۰ تومان شامل کالاهای اساسی در بین اقشار اسیب پذیر توزیع می شود.

انتهای پیام/


در ادامه برنامه ، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی ، امام جمعه شهرستان ، ضمن تقدیر از تمامی دست اندرکاران کمک های مومنانه ،خاطرنشان ساخت : قبل از انقلاب حتی یک بار هم چنین همایشی برای کمک به اقشار اسیب پذیر برگزار نگردید.

وی گفت : در جشن ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی ۵۴ میلیون دلار هزینه فقط برای ۲ شب برنامه تدارک دیده بودند و این درحالی بود که اکثر روستاها در ان زمان بدون امکانات اولیه زندگی بودند .

در پایان برنامه بسته های معیشتی توسط فرماندهان پایگاهها و مسوولین اقشار در بین نیازمندان توزیع شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار