خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان بهار:

امام خمینی (ره) با ارائه روز قدس توطئه فراموشی فلسطین را خنثی کرد

همدان-فرماندار شهرستان بهار گفت: امام خمینی (ره) با ارائه روز قدس این نقشه شوم دشمن را نقش بر آب کرد، و توطئه فراموشی فلسطین را خنثی کرد.
کد خبر: ۹۵۰۴۷۷۳
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، مجتبی فیض الهی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بهار با تقدیر از حضور حداکثری روزه داران و اهالی دیار شیخ محمد بهاری و مردم ولایی شهرستان بهار در راهپیمایی روز قدس در محل مصلای امام خمینی(ره) شهر بهار اظهار کرد: روز قدس روزی است که در سال ۱۳۵۸ با رهنمودهای مردی از سلاله رسول الله، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حالی که موضوع فلسطین به فراموشی سپرده می‌شد با پاسخ به فریاد «هل من ناصر ینصرانی» مردم مظلوم فلسطین، روز قدس را در آخر ماه رمضان هر سال ارائه کرد و آن روزی بود که افول آمریکا و صهیونیسم شروع شد و از آن روز به بعد اضمحلال آمریکا و اسرائیل شروع شد.‌

وی با بیان اینکه ماجرای فلسطین همچنان مهمترین و زنده‌ترین مسائل روز دنیا است، گفت: سیاست‌های نظام سرمایه‌داری ظالم که دست یک ملت را از خانه و کاشانه و میهن آبا و اجدادی کوتاه کرده بود و مردمی بیگانه و تروریست را جای‌ آنان نشانده بود و این امیال و توطئه به فراموشی سپرده شد که با ظهور روز قدس در مقابل این توطئه ایستادگی کردند.

فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه روز قدس نماد صف‌بندی حق علیه باطل؛ عدل در برابر ظلم است، ادامه داد: روز قدس فقط روز فلسطین نیست بلکه روز امت اسلامی است، روز آزادگان و عدالت طلبان است که با حرکت روز قدس مردم مظلوم در مقابل استبداد ایستادگی کردند.

وی گفت: فریاد علیه غده سرطانی در بلاد مسلمین به پا خاست تا متوقف کننده حذف فلسطین از نقشه جهانی توسط آمریکای جنایتکار باشد.

فیض الهی با اشاره به سرمشق شدن ملت قهرمان ایران برای ملت‌های مظلوم، جهانیان و آزادگان و به ویژه فلسطین است، گفت: ملت ایران اسلامی از اوایل انقلاب با توطئه‌های مختلف از قبیل ترور مردم بی گناه، ایجاد اختلاف قومیتی، جنگ‌های ترکیبی، جنگ هشت ساله دفاع مقدس و جنگ نرم دشمن مقابله کرد.

وی تاکید کرد: ما امروز وظیفه داریم که با حضور پرشور خود پشتیبانی خود را از محور مقاومت اعلام کنیم تا باعث دلگرمی مردم فلسطین در مقابل صهیونیست باشیم که نتیجه آن عقب نشینی رژیم صهیونیستی در جنگ‌ها و عملیات‌های مختلف بوده است چنانچه رژیم صهیونیستی در همه جنگ‌های هشت روزه، سی و سه و بیست و دو روزه شکست خورده و افول و نابودی صهیونیست با وعده صادقه مقام عظمای ولایت حتی زودتر از ۲۵ سال فرا خواهد رسید.

فرماندار بهار بیان کرد: امام خمینی (ره) با ارائه روز قدس این نقشه شوم دشمن را نقش بر آب کرد، و توطئه فراموشی فلسطین را خنثی کرد تا کشور جعلی صهیونیستی نتواند با خیال باطل خود پایگاهی برای مسلمین علیه مسلمین استفاده کند و این نقشه با حضور مردم انقلابی، امت اسلام، آزادگان و عدالت طلبان با دمیدن خون در رگ‌های جوانان و مبارزین فلسطین نقش برآب شد.

وی گفت: امروز حضور تک تک مردم ولایت‌مدار به عنوان پشتوانه انقلاب در راهپیمایی روز قدس در راستای حفظ امنیت کشور و اعلام جهانی به سازمان‌ها و مراکز بین الملی است که در خواب غفلت به سر می‌برند، تا بلاد اسلامی به دست کفر نیفتد، چنانچه مقام معظم رهبری ضمن گرامیداشت روز قدس حضور تک تک مردم را تامین کننده امنیت کشور در مقابل زیاده طلبان و سلطه گران دانست.

فیض الهی عنوان کرد: در روز قدس مردم فلسطین احساس می‌کنند ملت‌های اسلامی از آنان حمایت می‌کنند و جوانان فلسطینی دلگرم می‌شوند و از جان گذشتگی نشان می‌دهند تا به زودی شاهد نابودی غده سرطانی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار