خبرهای داغ:

طنین «مرگ بر آمریکا» در سرخه طنین انداز شد

همزمان با جمعه پایانی ماه مبارک رمضان و روز قدس، مردم شهیدپرور سرخه بابا مشت های گره کرده بانگ «مرگ بر آمریکا» را سر دادند.
کد خبر: ۹۵۰۴۷۳۸
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری « فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی » در سراسر کشور برگزار شد.

بزرگداشت روز جهانی قدس امسال در شرایطی صورت خواهد گرفت که موج همه گیری کرونا نسبت به سال‌های اخیر در ایران و دیگر کشورها فروکش کرده و ملت‌های مسلمان، حق طلب و آزاده جهان بار دیگر این فرصت را خواهند داشت تا وحدت و همدلی در مقابل اشغالگران صهیونیستی و حامیان مستکبر آنان را نشان داده و آزادی قدس شریف و سرزمین فلسطین را فریاد زنند.

در این مراسم مردم با در دست داشتن تصاویر و پوسترهایی از امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی و نیز حمل پرچم‌های فلسطین، لبنان و سوریه به سمت مصلی‌های نماز جمعه حرکت کردند.

مردم غیور و ولایمدار شهرستان سرخه در راهپیمایی روز قدس با سردادن شعارهای «مرگ بر صهیونیست»، «مرگ بر تروریست»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نفرت و انزجار خود را از صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها با مشت‌هایی گره کرده نشان دادند.

لازم به ذکر این مراسم در روستاهای شهرستان سرخه نیز با حضور پرشور مردم غیور و انقلابی روستاهای لاسجرد، مومن آباد، افتر، امامزاده عبدالله و اروانه برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار