خبرهای داغ:

حضور حماسی مردم میامی در راهپیمایی روز قدس

میامی_ مردم میامی در راهپیمایی روز قدس حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
کد خبر: ۹۵۰۴۶۳۷
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج ، راهپیمانان مردم روزه‌دار شهر میامی در حمایت از آزادی قدس و سرزمین‌های فلسطین از اشغال رژیم صهیونیستی با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا از میدان بسیج به سمت مصلای نماز جمعه برگزار شد. و مردم ولایتمدار در این راهپیمایی اقدامات خبیث رژیم صهیونسیتی را محکوم و اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین کردند.

سرهنگ پاسدار محمد مهدی اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میامی در این راهپیمایی ضمن قبولی طاعات و عبادات در ایام شب های قدر در پاسخ به سوال خبرنگار بسیج مبنی بر اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس چه پیامی دارد، گفت: دولت آدم کش اسرائیل با این اقدامات خبیث تنها عمر خود را کوتاه کرده و باید بداند که جهان اقدامات وی را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

سید ضیاءالدین آل علی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میامی با تاکید بر شکست رژیم صهیونیستی گفت: در نظم جدید جهانی قدرت آمریکا رو به افول است و این نظم بین المللی، روند افول رژیم صهیونیستی را سرعت بخشیده است.

همچنین حجت‌الاسلام محمد عزیزی امام جمعه میامی در این راهپیمایی ابزار داشت: انشاالله به لطف خداوند متعال در آینده ای نزدیک شاهد آزاد سازی قدس و برپایی نماز جمعه در مسجدالاقصی خواهیم بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار