خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

راهپیمایی روز جهانی قدس اوج تیزبینی و آینده‌نگری امام خمینی (ره) برای وحدت امت اسلامی است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) و اوج تیزبینی و آینده‌نگری ایشان برای وحدت و انسجام امت اسلامی با محوریت فلسطین مظلوم است.
کد خبر: ۹۵۰۴۲۸۹
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

حجت‌الاسلام الیاس نجاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاار به حدیثی از رسول الله (ص) مبنی بر اینکه «هر کس فریاد کمک خواهی کسی را بشنود و به کمکش نشتابد، مسلمان نیست»، اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) و اوج تیزبینی و آینده‌نگری ایشان برای وحدت و انسجام امت اسلامی با محوریت فلسطین مظلوم و آزادسازی قدس شریف است.

وی بیان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی با همکاری سران رژیم‌های مرتجع منطقه تلاش می‌کنند در راستای عادی‌سازی روابط کشورهای اسلامی با اسرائیل و اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل در قالب طرح ننگین معامله قرن، مردم مظلوم فلسطین از حق بازگشت به موطن خود محروم کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان در ادامه از همه مردم مومن و روزه‌دار و شریف ایران، به خصوص اقشار مختلف مردم استان همدان و به ویژه روحانیت و حوزه‌های علمیه و دانشگاهیان دعوت کرد تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به روز قدس مزین است، در راهپیمایی دشمن شکن و حماسی حضور پررنگ داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: حضور معنوی امت اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس، موجبات دلگرمی جبهه مقاومت اسلامی را در پی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار