خبرهای داغ:

توزیع بیش از 1000 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان همجوار تاسیسات نفتی

توسط نفت گاز اروندان بیش از هزار بسته کمک معیشتی میان ساکنین مناطق محروم همجوار تاسیسات نفتی غرب کارون توزیع گردید.
کد خبر: ۹۵۰۴۲۲۰
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛ امام جمعه  خرمشهر در این آیین ضمن تسلیت ایام و تشکر از مدیرعامل و پایگاه بسیج شرکت نفت و گاز اروندان، طی سخنانی بیان داشت: مواسات با نیازمندان سیره شاخص امیرالمومنین(ع) بوده و چه نیکوست تأسی به آن حضرت در این شب های عزیز. 

 

حجة الاسلام عادلپور گفت: معنای مواسات فقط همدردی نبوده و دستگیری و رفع مشکل از برادر مومن نیز می باشد. 

 

وی افزود: لکن در این خصوص، حاکمیت وظیفه بزرگتری دارد و وظیفه همه ما این است که به برکت اصل نظام اسلامی که همان جمهور آن است، به مردم عزیز، توجه ویژه داشته باشیم و امید است با اعمالی از این دست و دعای خیر نیازمندان عاقبت به خیری ما که همان توفیق خدمت به مردم شریف است، حاصل شود.

 

سرهنگ پاسدار محمد لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خرمشهر در ادامه این برنامه ، از زحمات و تلاشهای مهندس عذاری اهوازی، مدیرعامل و رحمان توکلی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای شرکت نفت و گاز اروندان و بسیجیان این شرکت قدردانی نمود و گفت؛ بسیار خشنود هستیم که از زمان حضور مهندس عذاری اهوازی در شرکت نفت و گاز اروندان شاهد رُخداد این گونه برنامه ها هستیم.

 

در پایان  آقای مهندس عذاری ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان و گرامی داشت لیالی قدر گزارشی از اقدامات شرکت نفت و گاز اروندان ارائه نمود و از میهمانان مراسم قدر دانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار