خبرهای داغ:

کلاس‌های آموزشگاه حجاب بهار مزین به نام شهدا شد

همدان- طی مراسمی با حضور مسئولین شهرستانی کلاس‌های آموزشگاه حجاب بهار مزین به نام شهدا شد که به صورت نمادین یکی از کلاس‌های این آموزشگاه به نام شهید «مجتبی مرشدلو» توسط پدر شهید سید میلاد مصطفوی مزین شد.
کد خبر: ۹۵۰۴۱۵۵
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان،همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان، محفل انسی با قرآن کریم همراه با ضيافت افطاری با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش، و جمعی از مسئولین شهرستانی و اعضای انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه در دبیرستان نمونه دولتی حجاب شهر بهار برگزار شد.

حجت الاسلام مصباح امام جمعه شهر بهار در این مراسم به قدر دانستن شب‌های قدر تاکید کرد.

 ادامه مراسم نیز با اجرای دکلمه خوانی یکی از دانش آموزان آموزشگاه و مرثیه خوانی در وصف حضرت علی (ع) و تجلیل از دانش آموزان حائز رتبه برتر در مسابقات قرآن و عترت مرحله شهرستانی توسط مدیریت آموزشگاه با حضور مسؤلین شهرستان بهار همراه بود .

همچنین با توجه به طرح اجرای نامگذاری ۱۶۰ کلاس، هر کلاس مزین به نام یکی از ۶۰۰ شهید شهرستان بهار بود که در پایان به صورت نمادین یکی از کلاس‌های آموزشگاه حجاب بهار به نام شهید «مجتبی مرشدلو» توسط پدر شهید سید میلاد مصطفوی مزین شد.

گفتنی است، با توجه به نامگذاری کلاس‌ها به نام شهدا، دانش آموزان هر کلاس در مورد زندگی نامه آن شهید تحقیق کرده و زندگی نامه شهدا را مطالعه می‌کنند و برای کنگره ملی شهدای استان آمادگی پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات