برگزاری نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی برنامه‌های فرهنگی و هنری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و سازمان بسیج هنرمندان کرمانشاه

نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی برنامه‌های فرهنگی و هنری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و سازمان بسیج هنرمندان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۳۹۰۰
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی برنامه‌های فرهنگی و هنری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و سازمان بسیج هنرمندان کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست دکتر معصومه حسنی خوانسار مدیر کل کتابخانه های استان ضمن تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی و روز قشر بسیج هنرمندان و تسلیت شهادت مولی الموحدین امام علی (ع) به همه ی هنرمندان بر همکاری و‌هم افزایی هر چه بیشتر سازمانهای فرهنگی و هنری در راستای اجرای برنامه های قوی و هدفمند تاکید نمودند. ایشان یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی را تلاش بی وقفه مسئولان در راستای ترویج هنر متعهد دانستند و برای تحقق این امر مهم ،هم افزایی دستگاه ها را امری لازم دانستند .

در این جلسه افشین آزادی رییس سازمان هنرمندان استان نیز ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) و خیر مقدم و تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی و نیز قدر دانی از دستگاههای فرهنگی و هنری استان بویژه نهاد کتابخانه ها در کمک به اجرای برنامه های این سازمان، یکی از اهداف مهم و رسالت های سازمان بسیج هنرمندان را ترویج هنر متعهد و متعالی و هنر ارزشی در بین هنرمندان بویژه هنرمندان جوان دانستند و از نهاد کتابخانه ها در برگزاری و کمک به برنامه ها از جمله اجرای برنامه روز هنر انقلاب اسلامی و روز قشر بسیج هنرمندان قدر دانی نمودند . آزادی اجرای چهار جشنواره هنری را در سال ۱۴۰۲ از برنامه های شاخص هنری این سازمان عنوان نمودند.

ارسال نظرات