برگزاری تور صنعتی توسط سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان جنوبی

هدف از برگزاری تورهای صنعتی ایجاد تعامل، شناخت، هم افزایی و بهره برداری بهتر از بازارهای هدف می باشد. در این بازدیدها صنعتگران، صاحبان صنایع و تحلیلگران صنعتی می توانند با آخرین فناوری تكنولوژیكی ساخت ماشین آلات، آخرین محصول فناوری و حوزه های جنبی نظیر صادرات یا واردات مواد اولیه آشنا شوند.
کد خبر: ۹۵۰۳۵۴۵
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، تور صنعتی توسط سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان جنوبی با همکاری شرکت شهرک های خراسان جنوبی برگزار گردید.

در این تور از واحد های گسترش صنایع قاین و خضری الکتریک خضری بازدید صورت پذیرفت.هدف از برگزاری تورهای صنعتی ایجاد تعامل، شناخت، هم افزایی و بهره برداری بهتر از بازارهای هدف می باشد. در این بازدیدها صنعتگران، صاحبان صنایع و تحلیلگران صنعتی می توانند با آخرین فناوری تكنولوژیكی ساخت ماشین آلات، آخرین محصول فناوری و حوزه های جنبی نظیر صادرات یا واردات مواد اولیه آشنا شوند.

بر اساس این شاخص ها، واحدهای صنعتی موفق شناسایی می شوند و پس از آن از طریق سیستم های اطلاع رسانی، صاحبان صنایع در جریان برگزاری تور صنعتی یا نمایشگاهی قرار می گیرند. در برخی از تورهای صنعتی نیز اساتید دانشگاهی یا متخصصین فن به منظور تجزیه و تحلیل عوامل موفقیت یا عارضه یابی حضور دارند.

انتهاي پيام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار