خبرهای داغ:

ایجاد کارگروه تسهیل گری برای واحد‌های تولیدی شاهرود/برخورد جدی با کشف حجاب

شاهرود_ فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: در شهرستان شاهرود کارگروهی در جهت تسهیل گری برای واحد‌های تولیدی با مشارکت قوه قضاییه که نقش تسهیل گری و ارتقا بهره وری در صنعت و تولید تشکیل خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۰۳۴۶۰
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷

ایجاد کارگروه تسهیل گری برای واحد‌های تولیدی شاهرود/برخورد جدی با کشف حجاببه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در جلسه شورای فرهنگ عمومی و ستاد فریضتین این شهرستان در تالار ولایت فرمانداری ویژه این شهرستان با تقدیر از اقدامات شایسته شهرستان در خصوص عفاف و حجاب و شهرداران در ایام پایانی سال گذشته و روز‌های سال جدید در میزبانی مسافرین و خدمات رسانی و اتاق اصناف، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مهار تورم اظهار کرد: باید همه ظرفیت‌ها پای کار بیاید و اقدامات شایسته‌ای صورت گیرد.
او با اشاره به الزامات امهار تورم، گفت: اولین الزام منابع است و رهبری انقلاب با شناخت داشته‌ها تاکید دارند و برنامه‌های اقتصادی را می‌توان اجرا کرد و چرا که رتبه مواهب الهی و زیرساخت‌های ما در جهان پنجم، ششم است.
نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود، تصریح کرد: رئیس جمهور تاکید داشتند همه مدیران عالی و میانی در یک جلسه گفتمان سازی شود برای تصمیم‌گیری در موضوعات تحقق شعار سال و تکلیف مشخص شد و اراده جدی در این راه است.
او به تحقق شعار سال قبل نیز در رشد شرکت‌های دانش بنیان و فناور و تداوم آن‌ها تاکید کرد و افزود: مشارکت مردمی نیز مورد تاکید رهبری انقلاب اسلامی است و در تحقق شعار سال آحاد مردم و مسئولان باید مشارکت کنند.
جلالی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های خالی در واحد‌های تولیدی در صنعت و کشاورزی که به عنوان بهره وری گفته می‌شود، گفت: در شهرستان شاهرود کارگروهی در جهت تسهیل گری برای واحد‌های تولیدی با مشارکت قوه قضاییه که نقش تسهیل گری و ارتقا بهره وری در صنعت و تولید تشکیل خواهد شد و این مهم دنبال می‌شود.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود بر اقدامات جدی در خصوص عفاف و حجاب با اجرای تصمیمات سلبی و ایجابی تاکید کرد و افزود: این شکل نازیبا و نافرمانی مدنی که شاهد هستیم با حضور همه دغدغمندان پای کار انقلاب حل خواهد شد.
او ادامه داد: آسیب شناسی و مطالعه و بررسی در کشور در خصوص عفاف و حجاب باید مورد توجه باشد و دستورالعمل و تکلیف ملی نیز شده که مکلف به اجرا هستیم در دو جنبه سلبی و ایجابی و باید دستورالعمل ابلاغی عفاف و حجاب انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار