افطاری ویژه ایتام هرشب برپا می‌شود/ اهدای جهیزیه به زوجین نیازمند در ولادت امام رضا(ع)

ضیافت افطاری ویژه ایتام، زنان سرپرست خانوار و مددجویان تحت پوشش بنیاد خیریه بین المللی آبشار عاطفه‌ها به همت نیکوکاران این مرکز در مناطق محروم سراسر کشور برپا شده است.
کد خبر: ۹۵۰۳۲۵۲
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸

فاطمه چوپانی مدیر قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی جنوب کشور در حاشیه همایش ضیافت نور و عرفان که به مناسبت ولادت امام حسن علیه السلام و بیست و سومین سالگرد تاسیس بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها برگزار شد، اظهار کرد:  همایش ضیافت نور و عرفان، سفره افطاری ست که به همت خیران و گروه‌های جهادی در سراسر کشور برگزار شد.

وی بیان اینکه ۴۵۰ هزار نفر تحت پوشش این خیریه هستند و یک میلیون و ۳۲۰ هزار خیر و نیکوکار در این مسیر را یاری می‌کنند، گفت: در تمام شب‌های ماه مبارک رمضان ضیافت افطاری برای مددجویان برپا می‌شود که در سالروز ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام این برنامه به طور ویژه و منسجم همراه با برنامه‌های متنوع برگزار شد.

 مدیر قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی جنوب کشور به اهدای ۸ هزار سری جهیزیه در سال گذشته و ۱۰ هزار سری در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: در سال جاری سعی داریم به همت خیران میزان جهیزیه را افزایش دهیم و اولین سری جهیزیه امسال در سالروز ولادت امام رضا علیه السلام به زوجین نیازمند اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات