امام جمعه شازند:

انقلاب اسلامی ایران شکست ناپذیر است/ غربالگری مردم در فتنه‌های آخرالزمان

امام جمعه شهر شازند گفت: دشمن در ماه‌ های اخیر نقشه‌ های زیادی برای براندازی نظام اسلامی طراحی کرده است اما این انقلاب شکست ناپذیر است.
کد خبر: ۹۵۰۳۰۰۵
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شازند؛ حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد، امام جمعه شهر شازند در جمع کارکنان سپاه ناحیه شازند ضمن اشاره به وجود فتنه در اعصار مختلف گفت:  فتنه ها باطن خبیث فتنه گران را نشان می دهد و خط نفاق را آشکار و رسوا می کند.

وی با بیان اینکه  هدف تمامی انبیا قرار دادن انسان در مسیر الی الله بوده است‌، افزود: خداوند از ابتدای آفرینش تا روز قیامت همواره انسان‌ های شایسته‏ ای را به عنوان حجت‌ های خود بر مردم برگزیده است و انسان‌ ها هیچ ‏گاه بی‏ نیاز از این حجت‌ ها نمی‌ شوند.

امام جمعه شهر شازند تصریح کرد: بحران ها و چالش ها در عصر هر پیغمبری بوده است و در زمان ما نیز بسیار اتفاق می افتد. بحران ها همیشگی است تا جایی که احساس می شود دیگر کار به اتمام رسیده ولی در آن لحظه، نصرت و پیروزی از جانب خدا فرا می رسد؛ مثل فتنه 9 دی که همه مردم سرباز ولایت شدند و خودجوش به صحنه آمدند.

حجت الاسلام مهدی نژاد با یادآوری اینکه در فتنه ها و جنگ های ترکیبی خیلی از مردم غربال می شوند و خواص امتحان خود را پس می دهند، گفت: سنت الهی بر این قرار می گیرد که در لحظات پایانی نجات حاصل شده و دست نصرت الهی دیده می شود.

وی ضمن تاکید بر اهمیت ماه مبارک رمضان، گفت: همه مسلمانان باید در این ماه مبارک تلاش کنند تا زندگی خود را بر اساس تأکیدات خداوند تنظیم کنند.

امام جمعه شهر شازند با بیان اینکه در مسیر بزرگی قرار گرفته‌ ایم که با توکل بر خدا می‌ توانیم پیروز جهانی باشیم، گفت: دشمن در ماه‌ های اخیر نقشه‌ های زیادی برای براندازی نظام اسلامی طراحی کرده است اما این انقلاب شکست ناپذیر است هرچند در مسیر اتصال به انقلاب حضرت ولی عصر (عج) مورد آزمایش قرار می‌ گیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار