معاون روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد:

برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ستاد سپاه روح الله/تقویت بنیه معنوی و قرآنی یکی از برنامه های محوری سپاه

سرهنگ پاسدار احمد شهرجردی گفت:هر ساله در ماه مبارک رمضان برنامه پر محفل انس با قرآن کریم در سطح سپاه روح الله و رده های تابعه با حضور پاسداران و بسیجیان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۰۲۷۵۸
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزیرهنگ پاسدار احمد شهرجردی معاون روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت:هر ساله در ماه مبارک رمضان برنامه پر محفل انس با قرآن کریم در سطح سپاه روح الله و رده های تابعه با حضور پاسداران و بسیجیان برگزار می شود.

وی افزود:بی شک موفقیت و پیروزی در ماموریت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متاثر از همین انوار الهی قرآن کریم است که در سطح سپاه ساری و جاری بوده و خواهد بود

سرهنگ شهرجردی گفت: لذا همه مومنین و مومنات باید به نحو صحیح و درست از برکات ماه میهمانی خدا بهره‌مند شده و جان و دل خود را سیقل دهند.

معاون روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های بالقوه قرآنی استان و به ویژه پاسداران مدنظر بوده است افزود: تلاش گردیده است محافل انس با قرآن بت بیشتری برگزار شود از اینرو تفسیر ،اجرای گروه تواشیح،ترتیل و سایر بخش های دیگر از جمله قسمت های این برنامه خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد:محافل انس با قرآن کریم به صورت پیوسته هر پنجشنبه در سراسر رده های سپاه روح الله با حضور پاسداران و بسیجیان در مساجد و حسینیه ها برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار