مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اراک:

ویژه مراسم های شبهای احیای قدر در حسینیه ثارالله برگزار می شود

مسعود آبایی گفت:مراسم های شب های قدر به مدت سه شب ساعت23:30 با حضور آحاد مردمفاقشار مختلف وبه ویژه رزمندگان شهرستان اراک در حسینه ثارالله برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۰۲۷۳۸
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛مسعود آبایی مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اراک در جمع خبرنگاران بیان داشت:شب های قدر نمایانگر رابطه ای خاص بین بنده و خداوندگارعالم است و مومن در این شب ها به اندازه قدرو منزلت خویش برحال و هوای معنوی و خوش خود می افزاید.

وی افزود:انسان‌های آگاه و هوشیار در این شب‌، با شب زنده داری و احیا، روح را صفا داده و خود را برای درک سرنوشت ‌خوب آماده می‌کنند.

آبایی با بیان اینکه در این شب ها استفاده از ظرفیت های بومی استان مدنظر هیئت رزمندگان اسلام بوده است افزود: با تلاش های انجام شده و برنامه ریزی هایی که داشتیم درصد استفاده از نیروهای بومی و ارزشی استان برای مداحی و سخنرانی شب های قدر در حسینیه ثارالله شدیم

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اراک یادآور شد:تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا از برنامه های محور هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اراک بوده که امیدواریم شاهد اجرای هرچه بهتر آن باشیم

وی خاطر نشان کرد:مراسم های شب های قدر به مدت سه شب ساعت23:30 با حضور آحاد مردمفاقشار مختلف وبه ویژه رزمندگان شهرستان اراک در حسینه ثارالله برگزار می شود.

ویژه مراسم های شبهای احیای قدر در حسینیه ثارالله برگزار می شود

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار