امام جمعه موقت ایلام گفت؛

توجه بیشتر مسئولان به مهار تورم

امام جمعه موقت ایلام گفت: مسئولان توجه بیشتری به مهار تورم و معیشت مردم داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۰۲۶۸۵
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹


به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار کرد: مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری و در دیدار با مسوولان نظام در بیانات خود بر مهار تورم، بهبود معیشت مردم و رشد تولید تاکید کردند و دولتمردان در راستای موفقیت در اجرای عملی شعار امسال و دغدغه‌های رهبری باید قوانین تورم زا را رصد و از اجرای این قوانین جلوگیری کنند.



وی تصریح کرد: یکی از مهمترین مطالبات در سخنان مقام معظم رهبری، توجه مسوولان به سفره و معیشت مردم است در حالی که برخی از افراد و مسوولان به این موضوع و خواسته مهم توجه نمی‌کنند.



حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی یادآور شد: به فرموده مقام معظم رهبری برخی کارخانجات با ریال محصول خود را تولید می‌کنند و کالای خود را بر حسب دلار تلگرامی و قیمت جعلی که از سوی معاندان محاسبه می‌شود، به مردم عرضه می‌کنند که باید با این گونه فساد کارخانه‌ها از سوی قوای سه گانه برخورد و نظارت دقیق و قاطع بر آن اعمال شود.



وی به شب‌های قدر و ایام شهادت امیر مومنان حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: شب‌های قدر اوج ماه مبارک رمضان و بسیار بزرگ و فرصتی مناسب برای کسب فضایل الهی و مورد تاکید اهل بیت (ع) است، در این شب‌ها خداوند همه توبه کنندگان را مورد رحمت خود قرار می‌دهد.



خطیب موقت نماز جمعه ایلام یادآور شد: بر اساس روایات برجای مانده از رسول مکرم اسلام (ص)، شب‌های قدر بر امامت و ولایت ائمه اطهار (ع) تاکید دارد و حول محور و اهمیت جایگاه ولایت به ویژه آقا امیرالمومنین (ع) و انس افراد با، ولی فقیه زمان خود است.



وی به آشوب‌های داخلی رژیم صهیونیستی اسرائیل اشاره کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود فرمودند ما اعلام کردیم که اسرائیل ۲۵ سال آینده نابود می‌شود، اما اسرائیلی‌ها می‌خواهند زودتر بروند.



خطیب موقت نماز جمعه ایلام با بیان اینکه فروپاشی رژیم کودکش و بی رحم اسرائیل نزدیک است، اظهار کرد: خواسته امام راحل و شهدا نابودی رژیم صهیونیستی به عنوان ام الفساد و ریشه اصلی همه توطئه‌ها و جنگ افروزی‌های دنیا است.



وی تاکید کرد: اکنون که رژیم اسرائیل درگیر آشوب‌های داخلی است، رسانه‌های جهانی خفقان گرفته اند، اما این رسانه ها، کوچکترین اغتشاش در کشور ما را در سطح جهان مخابره و بزرگنمایی می‌کنند.



حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی به راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس امسال بسیار حساس و حضور همه ما در این راهپیمایی مهم و تاثیرگذار است، مردم ما با حضور پرشور در صحنه راهپمایی ضربه سنگینی به نظام سلطه خواهد زد و بار دیگر پشتیبانی قوی خود از مردم فلسطین را به جهانیان اثبات خواهد کرد، راهپیمایی روز قدس در سراسر دنیا تسریع در نابودی رژیم اسرائیل را به دنبال خواهد داشت.



وی از آغاز ثبت نام حوزه‌های علمیه خبر داد و یادآور شد: فرصت تحصیل در حوزه‌های علمیه برای جوانان مستعد و متعهد فراهم شده است، این جوانان طلبه به عنوان مبلغ دین خدا و معارف اسلامی، سرباز امام زمان (عج) و اهل بیت (ع) هستند و زندگی خود را در دنیا و آخرت بیمه خواهند کرد.

ارسال نظرات