خبرهای داغ:

مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در سرخه برپا شد

همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان، جشن میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، در سالن امام خمینی (ره) شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۲۶۱۵
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، ماه میهمانی خدا به نیمه رسیده؛ هوا عطرآگین بال فرشته‌هاست و روزه‌دارانی که پانزده روز ریاضت را در این ماه طاعت، یک نفس دویده‌اند تا در بشارت ولادت دومین اختر تابناک آسمان مژده عشق بشنوند و مژدگانی مهر بگیرند امشب بر خوان رحمت خداوند به صف ایستاده‌اند تا نظاره‌گر جشن میلاد او باشند؛ او که از اشراق مهربانی‌ها طلوع کرده و در بستر بخشندگی، دامن گسترده است.

به همین مناسبت، امسال هم ویژه برنامه میلاد امام حسن مجتبی (ع) همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان با حضور پرشور مردم و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه برگزار شد.

گفتنی است این جشن با همت و همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) و پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) برگزار شد.

لازم به ذکر است این برنامه با قرائت قرآن آغاز شد و با سخنرانی، مولودی خوانی، اجرای گروه سرود مصباح، برگزاری مسابقه و دیگر برنامه های شاد و متنوع ادامه یافت و با برگزاری مراسم جشن تولد یکی از بسیجیان پایگاه برادران خاتمه یافت. 

همچنین از همه حاضرین در مراسم پذیرایی و در حاشیه این مراسم ایستگاه عفاف و حجاب توسط گروه فرهنگی پایگاه مقاومت حضرت آسیه (س)، جهت اهدای هدایایی با مضمون عفاف و حجاب و تذکر لسانی با لحنی مهربان و دوستانه به دختران و بانوان بدحجاب برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار