خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه پزشکی:

جهادگران بسیجی، تجلی "تعاون" در جامعه هستند

محمد حسین زارع زاده گفت: بی تردید یکی از مهمترین عرصه های تجلی تعاون در جامعه، گروه های جهادی و خدمت رسان بسیجی هستند.
کد خبر: ۹۵۰۲۴۰۹
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲

جهادگران بسیجی، تجلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سی و پنجمین محفل انس تیم های اضطراری بهداری دوران دفاع مقدس و جهادگران سلامت عصر امروز در  دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

  این مراسم با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمد حسین زارع زاده مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه و جمعی از بسیجیان از اقشار مختلف جامعه و جهادگران حوزه سلامت همراه بود.

محمد حسین زارع زاده مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی طی سخنانی گفت: گردهم آمدن بسیجیان نمادی  برای تعاون است و بسیج اساسا بر دو پایه تعاون و اخلاص بنا شده است.

وی افزود: همراهی تعاون و اخلاص موفقیت بسیج در تاریخ انقلاب اسلامی را فراهم کرده است و در دوره کنونی توجه به امر تعاون بیش از پیش ضروری است.

  مسئول بسیج جامعه پزشکی خاطرنشان کرد: در بسیج هیچ امری نمی تواند جایگزین حرکت داوطلبانه و حداکثری دلبستگان به انقلاب نظام و ایران در راه خدمت رسانی باشد.

  زارع زاده با بیان اینکه بی تردید یکی از مهم ترین عرصه های تجلی تعاون گروه های خدمت رسان بسیجی است، یادآور شد: همه ناظران اذعان دارند که جامعه درمان و سلامت در ارائه خدمات جهادی خوش درخشیده است و نمونه این ادعا را در کوشش های گروه های جهادگران حوزه سلامت در دوران همه گیری ویروس منحوس کرونا دیدیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار