رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان؛

بسیج حقوقدانان با کمک خیرین زمینه اشتغال زندانیان را فراهم می‌کند

رییس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: بسیج حقوقدانان با کمک خیرین زمینه اشتغال زندانیان را فراهم می‌کند
کد خبر: ۹۵۰۲۱۳۴
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲


به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ منوچهر ملکی رییس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: سطح همکاری‌ها با ستاد دیه استان فراهم شده و به امید خدا در این دوره نسبت به دوره‌های قبل مضاعف خواهد شد.

سرهنگ منوچهر ملکی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام در جلسه تعاملی با ستاد دیه استان ایلام گفت: هدف از این نشست بالابردن سطح تعامل و همکاری بین دو سازمان در راستای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد و خدمات رسانی حقوقی و معاضدت قضایی به زندانیان و خانواده‌های آنان است و با تکیه بر روحیه جهادی سطح همکاری‌ها با ستاد دیه استان فراهم شده و به امید خدا در این دوره نسبت به دوره‌های قبل مضاعف خواهد شد.

سر هنگ ملکی به اقدامات بعد از آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد نیز اشاره کرد و گفت: سازمان بسیج حقوقدانان با وجود ظرفیت عظیم انسانی می‌تواند با سازماندهی خیرین استان و سایر دستگا‌های اجرایی در زمینه اشتغال زندانیان و خانواده‌های آنان به ستاد دیه کمک کند.

وی در پایان گزارشی در رابطه خدمات سازمان بسیج حقوقدانان در زمینه آگاه سازی حقوقی مردم، فعالیت گروه‌های جهادی و راه اندازی هیئت‌های صلح و سازش ارائه کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار