خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت ام البنین (س) همدان خبر داد

اجرای بیش از ۱۵ برنامه طی ماه رمضان توسط پایگاه‌های حوزه ام البنین (س) همدان

همدان-فرمانده حوزه حضرت ام البنین (س) همدان از اجرای بیش از ۱۵ برنامه طی ماه رمضان توسط پایگاه‌های مقاومت این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۲۱۲۹
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷

معصومه حاجیلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این تقارن موجب نزول برکات الهی است.

وی افزود: امیدوارم باتوجه به برکت ماه مبارک رمضان خداوند بهترین نعمات و بهترین تقدیر را برای ملت ایران مقدر کند.

فرمانده حوزه حضرت ام البنین (س) همدان گفت: با توجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان «مهار تورم؛ رشد تولید»، باید در این امر مهم اهتمام ویژه داشته باشیم و با توجه به توصیه‌های رهبر انقلاب گام‌های مؤثری در پیشبرد این شعار برداریم.

وی تاکید کرد: ماه مبارک رمضان دو ویژگی و امتیاز منحصر به فرد دارد، ویژگی اول نزول قرآن کریم بر قلب نازنین پیامبر کریم (ص) و ویژگی دوم قرار گرفتن شب قدر و تعیین سرنوشت یک ساله در این ماه مبارک است.

حاجیلو با اشاره به اینکه بیش از ۱۵ برنامه طی ماه رمضان توسط پایگاه‌های مقاومت این حوزه برنامه‌ریزی شده است، عنوان کرد: برنامه‌هایی از قبیل «همراه با شهدا در ضیافت نور» به نیابت از شهدای استان همدان توسط حلقات صالحین در پایگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تهیه بسته‌های معیشتی، ذبح قربانی، سفره افطار حسنی در مدارس ویژه روزه اولی‌ها، برگزاری مسابقات و تفسیر  قرآن، کلاس احکام و نشست‌های بصیرتی و... از دیگر برنامه‌های اجرایی این حوزه مقاومت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار