فرمانده سپاه نکا در گفتگو با بسیج خبر داد:

۱۹ فروردین؛برگزاری یادواره ۴۳۷ شهید نکا با محوریت سردار شهید طوسی

ساری-فرمانده سپاه نکا از برگزاری هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید با محوریت سردار سرلشکر شهید «محمد حسن طوسی» شنبه ۱۹ فروردین ساعت ۱۵ در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۱۷۴۴
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵

۱۹ فروردین؛برگزاری یادواره ۴۳۷ شهیدنکا با محوریت سردار شهید طوسی

خبرگزاری بسیج، سرهنگ نجفی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در نکا ازبرگزاری یادواره ۴۳۷ شهید والا مقام دفاع مقدس و مدافعان حرم این شهرستان با محوریت سردار محمد حسن قاسمی طوسی معاون لشگر همیشه پیروز ۲۵کربلا و مسئول اطلاعات عملیات این لشگر خبرداد و گفت: این مراسم در روز ۱۹ فروردین ماه  از ساعت ۱۵ بعدازظهر در مجموعه مصلای امام خمینی این شهرستان با حضور مردم شهید پرور و مومنین روزه‌داران برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه نکا با بیان اینکه شهدا الگوی نمونه و وارسته برای همه مردم در همه برهه‌های زمانی هستند، افزود:الگوبرداری نسل‌های جوان همانند دانش‌آموزان و آحاد مردم از رفتار و سیره شهدا ضروری است.

سرهنگ نجفی در ادامه  خاطرنشان کرد: موفقیت‌ها و پیروزی‌های ایران اسلامی به برکت خون شهدا و ایثار و جانبازی آن‌ها به دست آمده است.

گفتنی است، سخنران این محفل نورانی سردار اسدی از فرماندهان دفاع مقدس و جبهه مقاومت با مداحی  حاج امیر عارف و با اجرای سید کمال هاشم زاده از مجریان بنام کشور همراه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها