دیدار با حجت‌الله معراج؛ هنرمند و فیلم‌ساز قدیمی خمینی شهر انجام شد.

به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان خمینی شهر استان اصفهان و در آستانه عید نوروز و در جهت تکریم پیشکسوتان، دیدار با هنرمند و فیلم‌ساز قدیمی خمینی شهر انجام شد.
کد خبر: ۹۵۰۰۷۵۸
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان خمینی شهر استان اصفهان و در آستانه عید نوروز و در جهت تکریم پیشکسوتان، دیدار با هنرمند و فیلم‌ساز قدیمی خمینی شهر انجام شد.
حجت‌الله معراج، از هنرمندان پیشکسوت فیلم‌سازی خمینی‌شهر، در آستانه سال نو، مهمان برنامه جمال جانان بودند.
گفتنی است برنامه جمال جانان از جمله برنامه های سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان در راستای سرکشی و تکریم هنرمندان است.
آقای معراج متولد سال ۱۳۵۲ و از پیشکسوتان فیلم‌سازی خمینی‌شهر از سال ۱۳۷۸ در رشته‌های فیلم‌برداری و تدوین فعالیت مستمر داشته و علاوه برآن حدود ۱۰ سال نیز در حوزه فیلم‌سازی مستند به عنوان کارگردان مشغول به کار بوده‌اند.
در این برنامه که با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران دفتر خمینی شهر صورت گرفت، آقای نوید توکلی(رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان)، آقای توکل صالحی(معاون سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان)، آقای محمدجواد حاجیان(مسئول کانون بسیج هنرمندان خمینی‌شهر) و تعدادی از هنرمندان شهر نیز حضور داشتند.
در این نشست دوستانه، ضمن قدردانی از سال‌ها تلاش و هنرنمایی حجت‌الله معراج، لوح تقدیر و هدایایی از طرف کانون و انجمن به رسم ادب و یادبود به ایشان اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار