آیت الله اعرافی در دیدار با فرمانده سپاه الغدیر:

عملکرد خوب سپاه و بسیج الگویی برای سایر دستگاه‌های خدمت رسان به مردم باشد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد و فرماندهی میبد سید مصطفی آقایی و جانشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج میبد خدمت آیت الله اعرافی برای عرض تبریک سال جدید رسیدند.
کد خبر: ۹۵۰۰۶۶۶
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار با فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه بسیج، وجه تمایز سپاه از سایر نیرو‌های مسلح است، اظهار داشت: اصل و اساس بسیج، مردمی بودن آن است و به این طریق، سپاه متصل به مردم و برخواسته از مردم است.
رئیس حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه ایثار، ویژگی شاخص نیرو‌های بسیجی است، عنوان کرد: بسیجیان در عرصه‌های مختلف نوآورانه و مبتکرانه پای کار انقلاب بوده اند و در عرصه‌های مختلف فرهنگی، نظامی، آموزشی، تولید و ... خوش درخشیده اند.
اعرافی ادامه داد: ظرفیت‌های بسیاری در نیرو‌های بسیج وجود دارد که باید با هنر مدیریت، این ظرفیت‌ها را برای خدمت به نظام، انقلاب و مردم به کار گرفت.
وی با تاکید بر لزوم تعیین چشم انداز برای سپاه و بسیج بیان کرد: پیشنهاد می‌کنم برای سپاه الغدیر بر اساس بوم محلی استان برنامه‌های پنج ساله ترسیم شود تا دستیابی به اهداف بر اساس برنامه ریزی پیش برود.
آیت ا.. اعرافی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل کلان استان یزد از جمله بحث آب، محیط زیست و ... بیان کرد: سپاه با نیرو‌های توانمند و قرارگاه‌های عملیاتی خود در این زمینه ورود کند تا مشکلات استان با سرعت بیشتری حل شود.
سردار حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این دیدار که در بیت آیت الله اعرافی انجام شد با اشاره به آمادگی سپاه الغدیر برای خدمت رسانی به مردم در حیطه‌های مختلف بیان کرد: سپاه و بسیج خدمت به مردم، نظام اسلامی و یزد ولایتمدار را سرلوحه کار خود قرار داده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار