خبرهای داغ:

محفل انس با قرآن و حلقات صالحین پایگاه میثم تمار حمیدیه

پایگاه میثم تمار محفل انس با قرآن و حلقات صالحین راهنمایی را در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار کردند
کد خبر: ۹۴۹۹۹۶۵
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء علیه السلام از برگزاری محفل انس با قرآن و اجرای حلقات صالحین راهنمایی توسط بسیجیان پایگاه میثم تمار روستای دهکده خبر داد

 

 او تشریح کرد : در این فضای آلوده مادیات، شایسته است در دریای بی کران معنویت قرآن کریم شنا کرد؛ تا از پلیدی های دنیا پاک شد و این جز با انس مدام با این کتاب آسمانی ممکن نیست.

 

وی در ادامه افزود: با قرآن باید مثل آینه مواجه شد؛ پاکیزه، براق و بی زنگار؛ تا قرآن در دل ما منعکس شود. قرآن باید در جان ما انعکاس پیدا کند. این، همیشه و برای همه نیست؛ برای کسانی است که دلشان را با صفای باطن و نفس پاکیزه کنند؛ با ایمان، با باور و با قبول، با قرآن مواجه شوند و الّا کسانی که دل معاند دارند، بنای بر نشنیدن و نفهمیدن دارند، نوای قرآن، کلام قرآن و پیام قرآن در دل آنها اثری نمی کند؛

 

در ادامه سرگروه حلقه صالحین شهید بهنام محمدی در بخشی از این جلسه، گفت: جنس انسان سنخیتی با پروردگار خودش دارد تا جایی که تمام ملائکه شوقی برای خدمت به این انسان دارند؛ چرا که چیزی از جنس خداوند در وجود انسان به ودیعه گذاشته شده است.

 

وی اضافه کرد: اگر کسی نفس خود را نشناسد خالق این نفس را هم نمی‌تواند بشناسد، پس هرگز نمی‌تواند شهود را درک کند و شهادت به یگانگی خداوند بدهد، شهود یعنی خود انسان به درک آن برسد.

محفل انس با قرآن  و حلقات صالحین پایگاه میثم تمار حمیدیه

 

محفل انس با قرآن  و حلقات صالحین پایگاه میثم تمار حمیدیه

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار