اجرای رویداد همسایگی سبز در منطقه ۱۰

در راستای اجرای طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی رویداد « همسایگی سبز » با محور محیط زیست با تأکید بر کاهش و مدیریت پسماند در محله هفت چنار برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۹۳۷۶
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۶

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، اداره آموزش های شهروندی اقدام به اجرای رویداد همسایگی سبز با محور محیط زیست با تأکید بر کاهش و مدیریت پسماند در میان همسایه های مجتمع های مسکونی نمود.

 

این رویداد با حضور ساکنین مجتمع مسکونی گلستان ۱ در قالب سخنرانی روحانی محله با موضوع رعایت آداب همسایگی از منظر قرآن و آموزش مباحث پسماند توسط کارشناس اداره پسماند با موضوعات تفکیک پسماندهای خانگی، کم حجم سازی، نحوه فعالیت های غرفه های پسماند، به همراه توزیع کارتن پلاست، بروشورهای آموزشی، مواد شوینده، کیسه های پارچه ای و همچنین آموزش مباحث فضای سبز و محیط زیست با حضور کارشناس فضای سبز با موضوعات نحوه نگهداری گل های آپارتمانی و اجرای مسابقه به همراه پرسش و پاسخ در بین ساکنین مجتمع های مسکونی برگزار شد.

 

در این رویداد کاشت نهال با نام قدیمی ترین ساکنین در باغچه مجتمع مسکونی انجام شد و به شهروندانی که در حوزه تفکیک پسماند مشارکت فعال داشته با اهدای جوایز و گلدان های آپارتمانی تقدیر گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار