فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد:

پیش روندگی و پیش برندگی بسیج راهبرد اصلی ما در ناحیه مقاومت است

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم گفت: راز رویش و اعتلای بسیج در وجود میدان‌های بزرگ جهاد در عرصه‌ای مختلف بوده، لذا تمام تلاش‌ها در این راستا برنامه ریزی خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۹۸۵۹۰
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین آزادی نژاد فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بزرگداشت شهدا گفت: در حال حاضر در جنگ ترکیبی دشمن، راهبرد دشمن تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت هست لذا همگی وظیفه داریم در جهت ترویج و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت تلاش کنیم.
وی در ادامه به بیانیه گام دوم و سند اعتلای بسیج به عنوان نقشه راه این تشکل اشاره کرد و ابراز داشت: ۴ راهبرد اساسی و ۹ قرارگاه که برای تحقق راهبرد چهارگانه سند اعتلای بسیج در دستور کار این ناحیه قرار خواهد گرفت.
سرهنگ آزادی نژاد در ادامه با اشاره به فرمایش حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر ایجاد حرکت عمومی منضبط، محسوس و پرشتاب به سمت چشم انداز انقلاب که تمدن اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی ابراز داشت: در جهت تحقق حرکت عمومی با همکاری، هماهنگی و هم افزایی همه مسئولین و تکاتک بسیجیان تلاش خواهیم کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم در بخش پایانی سخنانش راهبرد اصلی ناحیه تحت امرش را پیش روندگی و پیش برندگی بسیج اعلام کرد و گفت راز رویش و اعتلای بسیج در وجود میدان‌های بزرگ جهاد در عرصه‌های مختلف بوده، لذا تمام تلاش‌ها در این راستا برنامه ریزی خواهد شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار