یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد

یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر، امروز 21 اسفند در حسینیه ثارالله ارومیه با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۸۴۶۳
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز 21 اسفند در یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر که در حسینیه ثارالله ارومیه با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد، گفت: تا کسی به حیات پس از مرگ معتقد نباشد، از مرگ استقبال نمی‌کند، بنابراین یکی از خصوصیان برجسته امام‌حسین(ع) این بود، که غروب‌کنندگان را دوست نداشتند.

وی با بیان اینکه، شهدا از امام حسین(ع) الهام می‌گرفتند و به واسطه استقبال از شهادت به یک ملت حیات طیبه و جاودانه ‌بخشیدند، ادامه داد: شهید باکری همانند سایر شهدای والامقام میهن اسلامی در پذیرش خطر پیشقدم بود و همان تعبیری که حاج قاسم سلیمانی فرمود"فرماندهان ما در پیشاپیش رزمندگان در خطوط مقدم خطر می‌رفتند و به رزمندگان می گفتند بیا».

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه، به‌معنای واقعی‌کلمه فرماندهان ما در پذیرش خطر اول بودند و اولین کسانی بودند که سینه ستبرشان را سپر بلای کشور می‌‌کردند، ادامه داد: آنها از جان خودشان می‌گذشتند و از نزدیک رزمندگان اسلام را هدایت می‌کردند.

سردار سلامی با بیان اینکه، زره مردان خدایی ما پشت نداشت، چون عقب نمی‌نشستند و شکست نمی‌خوردند، گفت: آنها بر این باور بودند، انسان تا در دل خود نبازد، به دشمن نمی‌بازد حتی اگر قطعه قطعه شود؛ تا وقتی این روحیه و ایمان وجود دارد هیچ قدرتی توانایی غلبه بر مؤمنان را نخواهد داشت و این وحی خداست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه، رهبر معظم انقلاب با وجود تمام فشارها و تیرهای بلا، جسارت‌ها، اهانت‌ها، فشارهای روانی و سیاسی سنگین وسط میدان ایستادند، خاطرنشان کرد: رهبری در ایستادن تمایلی به دشمن نشان ندادند، حتی میل خفیف وجود نداشت؛ وقتی ایشان ایستادند، قاسم و قاسم‌ها نیز توانستند بایستند و درنهایت ملت ایستادند تا این شکوه شکل بگیرد و این قدرت قابل غلبه کردن نیست.

وی با بیان اینکه، ایستادگی و ثبات قدم راز نصرت الهی است، اضافه کرد: تمام فشارهایی که در طول 44 سال علیه ملت و رهبری شکل گرفت، هر کدام‌شان کافی بود، یک قدرت را از جغرافیای سیاسی دنیا حذف کند، تحریم‌هایی به این شکل و در این مقیاس حتی برای یک مدت کوتاه کافی‌ است، تا قدرتی مثل آمریکا را از بین برد، اما ملت ما با همه توان خود مقاومت کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار