معاون اجرایی پلیس راهور کشور

دوربین های شهری در عید نوروز خودروهای فاقد معاینه فنی را جریمه می کنند

سردار رمضانی با اشاره  به کنترل معاینه فنی خودروها توسط دوربین ها ، گفت : باتوجه به اینکه دوربین های شهری نیز خودروهای فاقد معاینه فنی را تشخیص و جریمه می کنند ، لذا هموطنان عزیز قبل از مسافرت نوروزی برای تمدید معاینه فنی خودرو اقدام کنند
کد خبر: ۹۴۹۷۹۰۵
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار "حسین رمضانی" معاون اجرایی پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اشاره  به کنترل معاینه فنی خودروها توسط دوربین ها ، گفت : باتوجه به اینکه دوربین های شهری نیز خودروهای فاقد معاینه فنی را تشخیص و جریمه می کنند ، لذا هموطنان عزیز قبل از مسافرت نوروزی برای تمدید معاینه فنی خودرو اقدام کنند تا با شرایط ایمن تر و مطمئن تری با خودروی خود سفر کنند.

وی ادامه داد: رانندگان عزیز، قبل از سفرهای نوروزی حتما تاریخ انقضای گواهینامه خود را بررسی کنند و چنانچه نیاز به تمدید بود هرچه سریعتر نسبت به تعویض و تمدید اعتبارگواهینامه رانندگی خود اقدام نمایند.

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا در پایان به صاحبان و رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد : با توجه به اینکه یکی از مشکلات اساسی در مسافرت ها ، توقیف وسایل نقلیه ناشی از تخلفات و جرایم بالا برابر قانون می باشد ، لذا هموطنان عزیز نسبت به استعلام و تسویه حساب تخلفات وسایل نقلیه خود اقدام کنند تا در تعطیلات نوروز ، این موضوع باعث ایجاد مشکل نگردد.

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا با اشاره به استفاده از پهبادها در سفرهای نوروزی بیان کرد: پلیس راهور برای مدیریت و کنترل ترافیک در طرح نوروزی ، حتماً از توان و تجهیزات پهبادی استفاده خواهد نمود تا شاهد تسهیل در تردد ها باشیم .

وی افزود: در طرح نوروز 1402 از پهبادهای عمود پرواز و پهبادهایی که بامدت زمان طولانی پرواز می کنند را برای مدیریت ترافیک استفاده خواهیم کرد.

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا در ادامه از افزایش ساعات کاری مراکز تعویض پلاک خبرداد و تصریح کرد : با توجه به افزایش درخواست های نقل و انتقال وسایل نقلیه در اسفند سال جاری و به منظور تسهیل ارائه خدمات به هموطنان عزیز، از روز دوشنبه 15 اسفند سال جاری ، ساعت کاری مراکز تعویض پلاک 2 ساعت افزایش یافته و تا ساعت 1600 فعال خواهند بود.

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات