سردار رستمیان در گفتگو با بسیج:

هفت تپه،یادمان طلایه داران مازندرانی در دوران دفاع مقدس است

ساری-فرمانده اسبق لشکر ۲۵ کربلا گفت: اردوگاه هفت تپه یادمان طلایه داران مازندرانی در دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۴۹۷۸۲۳
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

هفت تپه،یادمان طلایه داران مازندرانی در دوران دفاع مقدس است

خبرگزاری بسیج، سردار حمیدرضا رستمیان در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیج مازندران به راهیان نور، ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریبت حضرت مهدی(اروحناه فداه) با اشاره به اهمیت هفت تپه که میعادگاه رزمندگان مازندرانی است، گفت: یکی از مقر‌ها و اردوگاه‌های لشکر ۲۵کربلا در دوران دفاع مقدس هفت تپه بود که یگان‌های زرهی و تجهیزات در این منطقه برای پشتیبانی از سنگر‌ها حاضر می‌شدند.

فرمانده اسبق لشکر ۲۵ کربلا افزود:منطقه هفت تپه محلی برای احیا و آموزش و پشتیبانی و حفظ آمادگی رزمندگان لشکر همیشه پیروز ۲۵کربلا بود و آشنای دیرین همه رزمندگان مازندرانی است.

سردار رستمیان در ادامه خاطر نشان کرد: آماده سازی نیرو‌های رزمنده استان‌های شمالی کشور به ویژه مازندران برای عملیات‌های کربلای چهار و پنج و عملیات والفجر هشت در منطقه هفت تپه صورت پذیرفت.

فرمانده اسبق لشکر ۲۵ کربلا با بیان اینکه اردوگاه هفت تپه که یادمان طلایه داران مازندرانی دوران دفاع مقدس است در زمان جنگ تحمیلی بار‌ها و بار‌ها مورد تهاجم نیرو‌های بعثی عراق قرار گرفت، یادآورشد: از افتخارات این اردوگاه حضور رهبر معظم انقلاب (دامت برکاته) در زمان تصدی ریاست جمهوری بود که در جمع رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا حضور یافتند.

سردار رستمیان با اشاره به تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام در یادمان هفت تپه خاطرنشان کرد: این موجبات انس بیشتر زائرین شهدا با این منطقه شده است.

فرمانده اسبق لشکر ۲۵ کربلا تاکید کرد: با توجه به حضور پرشور و اقبال مردم به یادمان هفت تپه و افزایش حضور مردم در هر سال نسبت به سال قبل، این تکلیف بر گردن ما بیشتر می‌شود که برای حفظ این مسیر و الگو بیش از پیش تلاش کنیم.

سردار رستمیان با با بیان اینکه وظیفه ما در قبال کاری که شهدا انجام دادند بسیار سنگین است و این خط شهدا باید با قدرت حفظ شود، تصریح کرد: پیروی از ولایت فقیه و حرکت در مسیر شهدا باید مورد توجه همگان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها