ویژه مداحان البرزی؛

برگزاری دوره عمومی سواد رسانه‌ای/ مداحان مهمترین پل ارتباطی با مردم هستند

رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز از برگزاری دوره عمومی سواد رسانه‌ای ویژه مداحان استان البرز با ارائه گواهی نامه معتبر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۷۷۴۹
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز از برگزاری دوره عمومی سواد رسانه‌ای ویژه مداحان استان البرز با ارائه گواهی نامه معتبر خبر داد و گفت: مداحان و شاعران سهم ویژه ای در اطلاع رسانی و تبیین ارزش های اجتماعی، معرفتی و ... دارند و به همین دلیل ضروری است در شرائط کنونی که فضای مجازی مهمترین پل ارتباطی افراد با یکدیگر است نسبت به سواد رسانه اطلاعات لازم را داشته باشند.

نوروزی فر افزود: به همت سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی دوره عمومی آموزش سواد رسانه‌ای ویژه مداحان و شاعران استان البرز همراه با اعطای گواهی‌نامه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز عنوان کرد: سرفصل ‌های این دوره شامل رسانه‌ها، سواد رسانه‌ای و اصول آن، رژیم مصرف رسانه‌ای، الگوی مصرف رسانه، آداب مصرف رسانه و خانواده، آسیب‌های مصرف رسانه و تفاوت رسانه جمعی با اجتماعی است.

وی بابیان اینکه در این دوره محمد جواد نوروزی، کارشناس ارشد فرهنگ و ارتباطات و نواب همتیان، کارشناس علوم ارتباطات به ارائه نکات محوری می‌پردازند، گفت: زمان برگزاری این دوره از ۲۷ بهمن ماه تا ۲۹ اسفندماه اعلام شده و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و حضور در دوره یاد شده می‌توانند از طریق آدرس https://lms.nasraa.ir/IdeaPortal/ClassRegister/103995 اقدام نمایند.

انتهای پیام/ ر
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار