مدیر دبستان شهید مفتح یزد:

هدف دشمن از شایعه پراکنی ناامن جلوه دادن فضای مدرسه است

مدیر دبستان شهید مفتح یزد گفت:هدف دشمن از شایعه پراکنی و بزرگنمایی ماجرای مسمومیت دانش‌اموزان این است که فضای مدرسه را ناامن جلوه دهد و فرزندان ما را در بلاتکلیفی قرار دهد.
کد خبر: ۹۴۹۷۶۲۹
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزدف لیلا فلاح مدیر دبستان شهید مفتح یزد در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: اتفاقی که در مدرسه سیدالشهدا رخ داد به گونه‌ای در فضای مجازی بازتاب داده شده بود که آن روز والدین وحشت زده به مدرسه آمدند و نگران فرزندان خود بودند و فکر می‌کردند همه مدارس دچار این مشکل شدند.

وی ادامه داد: با این وجود ما به والدین صحبت کردیم و آن‌ها را به آرامش دعوت کردیم و به آن‌ها این اطمینان را دادنی که فرزندان آن‌ها امانتی در دست ما هستند و به دلیل اهمیت تحصیل دانش‌آموزان و از طرفی اطمینان از سلامتی انها، آن روز حتی یک لحظه زودتر از موعد نیز این مدرسه تعطیل نشد و پس از اتمام کلاس‌ها دانش‌آموزان را به خانواده‌های آن‌ها تحویل دادیم.

فلاح افزود: با توجه به اهمیت سلامت دانش‌آموزان و رفع نگرانی والدین و خانواده‌ها رفت و آمد به مدرسه را محدود و مراقبت لازم از سوی کادر مدرسه انجام شد و همکاران نیز با اولیا صحبت کردند که در این زمینه خاطر جمع باشند و دانش‌آموزان هم با آرامش خاطر در مدرسه حضور پیدا کردند و کوچکترین ترس و دلهره‌ای در وجودشان نبود و روال عادی حضور در مدرسه برقرار شد.

وی با بیان اینکه نباید به اینگونه شایعات دامن زد و با انتشار اخبار بی پایه و اساس در فضای مجازی موجبات نگرانی خانواده‌ها را فراهم کرد، تصریح کرد: هدف دشمن این است که محیط‌ها و فضا‌های اجتماعی از جمله مدرسه را ناامن جلوه دهد و فرزندان ما را در بلاتکلیفی قرار دهد.

وی تاکید کرد: ما باید مراقبت کنیم که در این جریانات بازی نخوریم و به فرزندان و دانش‌آموزان آموزش دهیم که اگر اتفاقی نیز رخ داد چگونه با آن برخورد کنند و از خود مراقبت کنند و در این زمینه باید هوشمندانه عمل کنیم.

ارسال نظرات