خبرهای داغ:
مدیر موسسه فرهنگی قاف و مدرس مباحث خانواده:

رسیدن به رشد اجتماعی و داشتن فن بیان از عوامل جذب در ازدواج است

همدان- رسیدن به رشد اجتماعی، داشتن فن بیان و تله‌های فکری و رفتاری از عوامل جذب در ازدواج است.
کد خبر: ۹۴۹۷۵۲۱
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش پیش از ازدواج با موضوع «از خودشناسی تا خواستگار شناسی» به منظور ارتقاء سطح آگاهی طلاب مجرد با حضور الیاس دیواندری، استاد مجرب کشوری در مدرسه علمیه صدیقه کبری (س) شهرستان بهار برگزار شد.

مدیر موسسه فرهنگی قاف و مدرس مباحث خانواده در این همایش طی سخنانی مباحثی چون خودشناسی را به عنوان مهمترین عامل تاثیرگذار در ازدواج موفق برشمرد و افزود: اگر خودشناسی و تعیین اهداف و نیازمندی از ازدواج میسر نشود در ازدواج و ادامه مسیر زندگی دچار چالش خواهیم شد.

الیاس دیواندری تصریح کرد: برای ازدواج موفق بایستی زندگی مجردی موفق داشته باشیم و زندگی فعال  و هدفمندی داشته باشیم و برای آینده برنامه داشته باشیم.

وی خودشناسی، تحقیقات و مشاوره را به عنوان سه ضلع ضروری در فرآیند ازدواج برشمرد و اضافه کرد: باید تحقیقات اجمالی و مفصل را با اطرافیان فرد مورد نظر انجام داد و بسیار ریز و جزئی تحقیق کرد تا با اهداف ازدواج نزدیک شد.

مدیر موسسه فرهنگی قاف و مدرس مباحث خانواده ابراز کرد: از هر منبع تحقیق نظیر دوستان، همسایگان و محل کار سوالات مربوط به خودش را پرسید، بعد از جلسه سوم خواستگاری مراجعه به مشاور به عنوان فرد متخصص و بی طرف برای ارزیابی خلقیات و روحیات طرفین ضروری است.

وی افزود: رسیدن به رشد اجتماعی، داشتن فن بیان و تله‌های فکری و رفتاری از عوامل جذب در ازدواج است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار